Fursecuri


IMG_7493

Iata ca am reusit sa gasesc si o reteta pentru fursecuri dietetice, numai bune pentru zile de sarbatoare sau ocazii speciale. Usor de preparat, fursecurile cu scortisoara sunt desertul ideal, mai ales daca avem oaspeti si vrem sa-i servim cu bucate dukan.

Pentru 4 portii (12 bucati) am folosit:

  • 8 linguri faina din tarate de ovaz
  • 4 linguri amidon de porumb
  • 4 linguri lapte praf
  • 4 linguri mari pline cu quark
  • 1 lingurita cacao degresata
  • 1 lingurita scortisoara
  • 5 linguri indulcitor lichid
  • 2 oua + 1 galbenus
  • 3 linguri lapte degresat
  • 1 fiola esenta de rom
  • 1 fiola esenta de unt

Pentru umplutura:

  • 1 plic budinca de vanilie
  • 350ml lapte 0,3%
  • 4 linguri indulcitor lichid

Pentru glazura:

  • 2 linguri lapte praf
  • 1 lingura indulcitor lichid
  • 2 linguri lapte

Cum am procedat:

  • am amestecat toate ingredientele pentru blat 
  • am pus compozitia pe o tava cu hartie de copt
  • am copt la 180°C 15-20 minute

IMG_7481

  • am preparat budinca pentru umplutura
  • am lasat budinca la racit
  • am preparat glazura pentru decorat amestecand toate ingredientele pentru glazura
  • am lasat glazura la frigider
  • am folosit forme de aluminiu pentru a decupa fursecurile, pe care le-am umplut cu budinca si glazurat cu ciocolata alba

IMG_7484IMG_7487IMG_7488

Delicioase!

IMG_7495

4 thoughts on “Fursecuri

Leave a Reply

