Cozonac cu mac


PicMonkey Collage011

Iata ca am reusit sa dukanesc si un cozonac fara gluten, insa cu amidon si putin mac (se poate inlocui cu goji sau scortisoara in cazul in care nu doriti sa consumati mac). A iesit super aromat si pufos!

Ingrediente pt. 3 zile de croaziera:

  • 6 oua
  • 6 linguri tarate de ovaz macinate
  • 3 linguri amidon de porumb
  • 2 linguri cu varf mac/goji/scortisoara
  • 6 linguri indulcitor praf
  • 1 lingurita praf de copt

Mod de preparare:

  • batem albusurile spuma, adaugam indulcitorul treptat si mixam mereu
  • adaugam galbenusurile si mixam
  • adaugam si cate o lingura de tarate si amidonul si continuam sa mixam
  • la sf. incorporam macul si praful de copt
  • turnam compozitia omogena intr-o tava de chec tapetata cu hartie
  • coacem cozonacul la 180°C cca. 30 minute pana se rumeneste frumos

Pofta buna!

PicMonkey Collage012

6 thoughts on “Cozonac cu mac

    • Adelina, ma bucur ca-ti place reteta si ca vrei s-o incerci, e foarte bun cozonacelul! Croaziera mea merge binisor deocamdata… mai 10kg si trec la consolidare! Insa nu stiu cat o sa-mi ia sa scap de ele! Sper ca nu pana la Craciun! :)))

  1. O intrebare … :) Are acea consistenta de bezea dupa coacere. Arata tare bine, insa nu vreau sa mai stric ingrdientele pentru a obtine o bezea…

    • are intr-adevar o consistenta mai altfel, nu e nici ca si checul, insa nici ca un cozonac traditional… e foarte pufos, insa daca il tii neimpachetat se usuca repede… :)

  2. arata foarte bine!
    imi e cam frica sa il fac, mie aluaturile nu imi cresc, ce ma mai chinuie blaturile de tort………

    inca o intrebare, bianca, de ce vrei sa treci la croaziera dupa cele 10 kile? stiu ca asa ti-a zis testul dukan, dar sunt sigura ca poti mai mult! mie acum cand imi fac testul imi spune ca sunt deja la greutatea target, dar eu nu ma simt asa si vreau sa mai dau jos macar vreo 6.

    • Linistita poti sa- incerci! O sa-ti iasa super! Ca sa iasa bine blaturile de tort, nu trebuie sa pui lapte, iaurt sau branza in compozitie pentru ca vor ramane umede si moi in interior. Daca bati albusurile spuma, adaugi indulcitorul, galbenusurile si taratea macinata bine iti vor iesi toate blaturile foarte bine, vor creste frumos si nu vei mai avea probleme… ;-)
      Eu am slabit deja peste 30kg, as mai avea 10 pana la target si apoi sa vedem cum ma simt, ce mai vreau atunci… intai sa ajung la target si apoi ma voi gandi ce sa fac mai departe… mai am destul…

Leave a Reply

