Saratele crocante cu branza si chimen


PicMonkey Collage107

Nu mai stiti cum sa va consumati taratele?! Iata una dintre cele mai ingenioase metode ale mele! Reteta de fata e pur si simplu perfecta. Chiar daca ne trebuie un aparat special pt. saratele, acesta isi merita toti banii, deoarece, chiar si dietetice, saratelele au acelasi gust si aceiasi consistenta cu cele cumparate. Nebunie curata!

Ingrediente pt. 2 portii de croaziera:

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 oua
  • 150g quark
  • 60g feta/telemea 7% grasime
  • 100g iaurt
  • 50g lapte
  • 2 linguri chimen
  • sare

Mod de preparare:

  • amestecam bine toate ingredientele (eu am folosit un mixer vertical pt. a marunti bine si telemeaua)
  • lasam compozitia deoparte cel putin 2h pt. ca taratele sa se hidrateze
  • cu un polonic mic luam din compozitie si punem in aparatul de saratele incins bine
  • aparatul trebuie uns cu putin ulei din cand in cand ca saratelele sa nu se prinda
  • mie mi-au iesit foarte multe

Delicioase!

S-aveti pofta!

PicMonkey Collage108

 

 

10 thoughts on “Saratele crocante cu branza si chimen

  1. Eu am aparat de vafe, si e o idee geniala. Eu nu sunt la dieta, dar incerc sa mananc sanatos. Ar merge pe post de paine saratelele? Sau as putea inlocui taratele de grau? Multumesc mult :-*

    • Alina, iti recomand o faina integrala daca nu vrei chiar tarate… đŸ˜‰ Insa cu aparatul de waffe nu vor iesi chiar asa subtiri si crocante saratelele… đŸ™‚

Leave a comment