Oua umplute


Unul dintre aperitivele mele preferate, ouale umplute nu lipsesc de pe mesele de sarbatoare din Romania si nu numai, ele fiind usor de pregatit si avand un gust unic. Bineinteles ca modul de preparare difera, insa eu am optat pentru o varianta mai light si anume:

Pentru 10 oua umplute am folosit:
– 5 oua fierte tari
– 200g ficatei de pasare fierti si blenduiti
– 1 lingura iaurt cremos light
– 1 lingura quark
– 1 lingurita mustar fara zahar
– sare, piper
– 1 lingurita suc de lamaie
– 5 masline negre pentru decor

Am fiert ouale tari, aprox. 10 minute si le-am pus la racit in apa rece.
Apoi le-am decojit si taiat in doua, dupa care am scos galbenusul.
Am fiert si blenduit ficateii de pasare pana am obtinut o pasta consistenta asemenea pateului de casa.

Am preparat o pasta din galbenusuri, ficatei, quark, iaurt si mustar pe care am condimentat-o cu sare, piper si suc de lamaie.

Am umplut apoi jumatatile de ou cu aceasta crema si le-am ornat cu rondele de masline.
Pofta buna!

Leave a Reply

