Chickenburger


Va este dor de fast-food? Va invit la un hamburger Dukan!
Perfect pentru cei ce tin dieta Dukan!
Hamburgerul Dukan poate fi servit la Croaziera in PL, bineinteles nu tot o data, datorita faptului ca pentru chifla Dukan am folosit  o cantitate mai mare de tarate decat cea permisa zilnic. Eu l-am impartit cu sotul meu, caruia i-a placut chiar daca nu tine dieta.
Reteta pentru chifla Dukan am postat-o mai jos.
Pe langa chifla am mai preparat o chiftea mare din piept de curcan pentru care am avut nevoie de:
– 1 bucata piept de pui
– 1 ou
– 1 lingura quark
– 1 lingurita mustar fara zahar
– usturoi, piper, sare
Am blenduit bine ingredientele de mai sus pana am obtinut o pasta alba consistenta careia i-am dat forma de chiftea si am pus-o la copt la 180°C.
Intre timp am pregatit un sos Dukan cu:
– 1 lingura quark
– 1 lingurita pasta toamate fara zahar
– 1 lingurita mustar fara zahar
– 1 galbenus crud
– sare, piper, busuioc
Am amestecat bine toate ingredientele si am obtinut o pasta tartinabila pe care am intins-o pe chifla taiata in doua.
Am adaugat:
– felii de rosie
– felii de castravete
– rondele de ceapa
– salata verde
 Apoi am pus si chifteaua si gata hamburgerul meu Dukan! Delicios!

7 thoughts on “Chickenburger

Leave a Reply

