Ciocolata de casa cu rom


Si ce daca suntem la dieta? Asta nu inseamna ca nu ne putem rasfata papilele gustative cu ceva dulce! Si nu cu orice… cu ciocolata de casa! Da, ciocolata de casa cu aroma de rom si cafea! Ce mai, o minunatie! Trebuie neaparat incercata!

Vorba multa, saracia omului, asa ca: pe cai ca se filmeaza!

Pentru 4 portii am folosit:
– 200g lapte praf degresat 1%
– 4 linguri indulcitor lichid
– 1 lingura cafea decofeinizata
– 2 linguri cola zero
– 1 fiola aroma de rom
– 100ml lapte degresat 0,3%

Am amestecat bine ingredientele de mai sus pana am obtinut o pasta consistenta pe care am turnat-o intr-o farfurie adanca in care am pus in prealabil folie de celofan. Am acoperit ciocolata cu folie si am dat-o la frigider.

Peste 2 ore am scos-o si am presarat cafea peste pentru decor. Superba!

32 thoughts on “Ciocolata de casa cu rom

  1. Draga mea, am vazut ca ai pus cantitatile pentru 4 portii. Asta inseamna ca 3 linguri de lapte parf sunt cam 50 gr? Ca eu n-am cu ce sa le cantaresc si vreau sa portionez cioco dupa ce o fac๐Ÿ˜‰

  2. Iuhuu, m-am linistit. Am pus 12 si nu mi-a iesit ce trebuia, si am tot pus cat cuprinde. M-am oprit la 18 dar astazi am cumparat un fel de pahar-masura mai mic si am ajuns la concluzia ca trebuiau 20 si intradevar nu s-a intarit suficient compozitia cu alea 18. Deci e ok, m-am lamurit cum e cu lingurile mele๐Ÿ™‚. Multumeeesc.

  3. A iesit minunata si acum. Putin pufoasa si parca usor elastica, nu stiu daca asa trebuia sau e din cauza minusului de lapte praf, dar e un super desert si clar e cu repetir. La tort ti-am facut capul calendar, ma abtin sa nu ti-lmai fac si aici :))Mercuryanna

  4. Stai linistita, eu ma bucur cand citesc comentariile celor ce-mi incearca retetele. Ma bucur ca ti-a iesit pana la urma si ca-ti place. O sa revin in curand cu un desert bombastic! Cel mai bun de pana acum! Cel putin asa zic eu.๐Ÿ™‚

  5. posibil, eu nu am cantarit, am folosit o punga de 200g intreaga, insa acolo erau multe linguri cu varf… probabil conteaza ce lapte praf folosesti. eu am ceva foarte fin. succes si tie!๐Ÿ˜‰

  6. Eu am lapte praf degresat granulat,am pus dupa ochi din punga de 500 de grame initial…e inchegata,are un gust divin si e la rece.Abia astept sa o degust !

  7. foarte faina reteta๐Ÿ™‚ am o singura intrebare/ nelamurire, laptele praf desi degresat este limitat la o anumita cantitate pe zi in dieta dukan?
    mersi anticipat pentru raspuns๐Ÿ™‚ si felicitari pentru blog๐Ÿ˜‰

  8. Pingback: Inimioare albe Milka | Dukaniada

Leave a Reply

