Bezele cu rom si cafea


 Bezelele sunt usor si rapid de preparat, iar rezultatul e super!
Pentru 2 portii de bezele cu rom si cafea am folosit:
– 3 albusuri
– 5 linguri indulcitor praf
– 1 lingura cafea decofeinizata
– 1 fiola esenta de rom
Am batut bine albusurile cu mixerul pana s-au intarit, apoi am adaugat indulcitorul, cafeaua si romul si am mixat bine.
Am folosit o punga careia i-am facut o gaurica mica intr-un colt pentru a pune bezelele in tava.
Le-am lasat la cuptor la 180°C aprox. 15 minute.
Atat de bune au iesit incat nu am mai apucat sa le fac poza la sfarsit! :))

2 thoughts on “Bezele cu rom si cafea

    • bezeaua preparata cu indulcitor iese mai moale, e normal… trebuie sa le lasi in cuptor dupa ce stingi focul sa se intareasca, putin usa cuptorului intredeschisa… ca sa nu se arda… daca le faci cu xylitol care e ca zaharul dar permis in dieta dukan vor iesi mai bine…🙂

Leave a Reply

