Ciorbica de vita


Mi-a fost tare dor de o ciorba acrisoara asa ca am pregatit una in stil Dukan.

Pentru 4 portii am folosit:
– 250g carne de vita slaba
– 1 ou
– 1 ceasca lapte batut degresat
– 2 morcovi
– 1/2 telina
– 1 pastarnac
– 1 radacina patrunjel
– 1 ceapa
– 1 ceasca bors
– 1 ceasca suc de rosii
– sare

Am pus carnea la fiert intr-o oala aproape plina cu apa. Am curatat, spalat si tocat legumele si le-am adugat peste carnea care fierbea. Peste 15 minute am adaugat borsul, apoi sucul de rosii si am mai lasat 5 mintue la fiert. La sfarsit am pus oul amestecat cu laptele batut si sarea.
Am servit ciorba cu piper si ardei iute. Minunata!

Leave a Reply

