Turta/Lipie


Turtele Dukan sunt foarte gustoase si pot fi servite cu salata de vinete, cu iaurt sau ca atare.

Pentru 2 portii am folosit:
– 4 linguri faina din tarate de ovaz
– 4 linguri quark
– 1 lingurita mustar
– 1 ou
– 1/4 cubulet drojdie proaspata
– sare, piper, busuioc si cimbru

Am amestecat toate ingredientele pana am obtinut o pasta pe care am intins-o bine pe o tava cu hartie de copt si am dat-o la cuptor la 180Β°C cca 15 minute.

Dupa 15 minute, am scos-o, am lasat-o la racit si am taiat-o triunghiuri.
Pofta buna!

28 thoughts on “Turta/Lipie

  1. Este in cuptor. Doar maine pot sa-ti spun cum mi-a iesit ca nu mai mananc la ora asta. Cert e ca daca imi place, o sa fie painica mea de toate zilele pentru ca imi plac mancarurile care se intind pe paine(pate, vinete, ciuperci si conopida cu maioneza, zacusca, etc).Vezi ca ai scris ca ai taiat-o in dreptunghiuri :d

  2. Cu pateu am mancat-o de data asta, dar sunt sonvinsa ca o sa fie la fel de buna indiferent cu ce o s-o mananc. S-ar putea sa fie painea mea de toate zilele nu doar in dieta ci si dupaπŸ™‚

  3. Buna Bianca ! Reteta e minunata, o ador. Chiar tanjeam dupa ceva similar painii si nu reuseam sa gasesc ceva pe gustul meu si usor de facut. Din cauza ca mi-a placut asa mult, mi-a fost foarte greu sa mananc doar jumatate din ea, asa ca am incercat-o si cu 2 lg de tarate in loc de 4. Iese putin mai moale, dar am intins-o uniform pe foaia de copt, iar la final a iesit ca un fel de lipie. SI pot sa o mananc pe toaaaata, heheπŸ˜€ Multumesc din nou pentru retetele minunate, si…la cat mai multe ! Te pupπŸ™‚

    (Adelina02 – forumul dukan)

    • Ma bucur mult ca iti plac retetele mele!πŸ™‚ Eu gatesc pentru cel putin doua zile, ca nu imi permite timpul sa stau mereu in bucatarie, am bebe!πŸ˜‰ Insa, e mult mai bine daca poti gati zilnic, sa consumi totul proaspat! Bafta! :*

  4. F buna! De cand am descoperit-o pe site-ul tau, este painea de zi cu zi. Eu pun si chimen si ii da o aroma deosebita. La 180 grade la mine dureaza cam 30-35 min…:)

    • ma bucur ca-ti place, Irina! si eu am mai pus chimen, dar nu sunt eu fan…πŸ˜‰ si cateodata ma grabesc s-o fac si dau pe 240Β°C si in nici 10min e gata! si se mai si umfla! =))

    • nu e faina de ovaz, sunt defapt tarate de ovaz macinate fin in blender, poti folosi rasnita de cafea daca nu ai blender. doar ca eu asa o denumesc ‘faina’ ca e mai fina decat taratele.πŸ˜‰

    • sigur, merge si fara drojdie, tocmai ce am experimentat, insa cu drojdie creste mai frumos si capata un gust ca si al painii.πŸ˜‰

    • sigur, merge si fara drojdie, tocmai ce am experimentat, insa cu drojdie creste mai frumos si capata un gust ca si al painii.πŸ˜‰

  5. A iesit supeeerrr! E crocanta si buna! eu am pus si catea seminte de in si a iesit minunata, aceasta a fi painea mea de acum inainte!

  6. Buna fetele,
    Eu am incercat sa o fac cu drojdie la pliculet ..si nu mi-a crescut deloc, mai mult, mi s-a lipit de foaia de copt.
    Am incercat sa o fac si la tigaie si la fel..se lipeste, iese ca o omleta…. Chiar nu inteleg ce gresesc.

    • Ea creste in cuptor, insa cand o scoti se platizeaza complet. E normal. Incearca sa o coci intr-o tava de silicon, unele hartii de copt sunt aiurea, si eu am patit de multe ori ca mi s-a lipit. Insa merge si fara drojdie, eu mai nou nu mai pun drojdie, sau cu iaurt in loc de branza… sper sa-ti iasa pana la urma!πŸ™‚

Leave a Reply

