Pasca fara blat


Pasca Dukan este desertul meu preferat deoarece se prepara simplu si rapid, iar rezultatul este uimitor, chiar si cei care nu tin dieta fiind foarte incantati de ea. Probabil ar trebui s-o denumesc desertul minune, insa seamana foarte bine, atat la gust cat si la consistenta cu o pasca.

Pentru 2 portii am folosit:
– 500g quark
– 2 oua
– 1 budinca de vanilie

– 1 fiola esenta de vanilie
– 6 linguri indulcitor lichid
– 100g iaurt cremos
– 100ml lapte degresat

Am batut ouale cu mixerul, apoi am adaugat restul ingredientelor si am mai mixat putin la viteza mica pana am obtinut o pasta omogena pe care am turnat-o intr-un vas termoizolant. Am copt pasca aprox. 30 minute la 150°C si am lasat-o apoi la racit.

Pofta buna!

28 thoughts on “Pasca fara blat

  1. Foarte buna, acuma am scos-o din cuptor si ma infrupt din ea, ma rog am lasat-o sa se raceasca putin. M-a mancat pe mine sa pun esenta de portocale si dupa ce am pus-o am citit ca are ulei vegetal. Acu asta este, o mananc, e foarte buna. Ma gandesc ca nu e asa de mult ulei si in plus, fiind in croaziera, am voie cateva picaturi de ulei pe care n-am de gand sa le prea consum. Una si cu alta, felicitari penru reteta, foarte buna, o s-o repet cu alte esente🙂

  2. Ma bucur tare ca-ti place, e foarte buna, intr-adevar! E unul dintre deserturile mele preferate Dukan.E ok daca folosesti esenta pe baza de ulei, o lingurita de ulei pe zi avem voie. Eu prefer insa fara ensente pasca… Sa-mi spui care esenta e preferata ta pentru pasca.

  3. Ciao Bianca,O sa-ti spun dupa ce experimentez cu toate, mai am vanilie, rom si lamaie (clar e si asta cu ulei ca s neam cu portocala :)) ). o sa ma uit pe ele sa nu mai aibe ulei, cea de vanilie stiu ca nu are ca o folosesc fetele de pe dietadukan. Asta cu portocale a iesit usor amaruie, am facut o portie putin mai mica dar budinca am pus-o toata, asa ca am si maine din ea :d. O sa incerc si fara esente, e tare simplu de facut si grozava, inca o data felicitari pentru reteta :-*.Ana Maria Roman

  4. Am refacut-o cu budinca de frisca si esenta de vanilie dar din pacate in perioada cand disparuse blogul tau asa ca nu am folosit reteta ta complet, doar ce mi-am amintit din ea. N-a iesit asa fina ca prima. Revin cu urmatoarele acum ca am re-gasit reteta ta :)Ana Maria

  5. Eu nu mi-am pus publicitate :d. Deocamdata nu i-am dat un scop stabil blogului meu, l-am facut sa vad daca sunt in stare dar nu ma prea pot tine de el. Mi-am promis ca ma reactivez dar nu-mi prea iese, iar acum cu dieta am cu totul alte ocupatii. Doemniul .ro nu costa foarte foarte mult si deocamdata e pe viata pana la noi reglementari. Avantajul e ca nu ti-l poate lua nimeni.

  6. foarte buna!!! tocmai am servit!yum! am pus doar jum de plic de budinca…sa o pot servi pe toata in aceeasi zi, a iesit ca si consistenta ca o crema de zahar ars..din pozele postate de tine, pare ca e mai consistenta. multumesc de reteta! esti de un real ajutor, gospodina desavarsita! pupici

    • super! ma bucur mult ca ti-a placut, Julie! probabil datorita budincii, eu am folosit mai mult si s-a inchegat mai tare… multumesc pentru aprecieri! :*

  7. Bifat, DELICIOASA♡♥♡♥atat de buna, am facut azi 2 retete dukan de pasca , asta a fost mai buna, maine fac alta ca nu a mai ramas nimic:)) Multumesc frumos pt reteta:***Paste Fericit:*

    • Ce mult ma bucur cand aud astfel de cuvinte, iti multumesc din suflet prentru feed-back si te mai astept si cu alte ocazii! Paste fericit si tie! :*

  8. Buna dimineata,
    nu se pune nici un ingredient pentru a creste,praf de copt sau drojdie instant?
    multumesc anticipat ptr raspuns..
    LI

    • Buna, LI! Nu e nevoie, oricum tot asa va creste, eu am experimentat si cu si fara… insa e alegerea ta… Daca vrei sa iasa putin mai afanata, poti pune putin praf de copt, dar nu e aluat sa necesite acest lucru.😉

  9. Buna dragele mele.Retetea postata de Bianca mi se pare chiar deosebita.Astazi o sa o incerc.Mi-am cumparat branza 0.1%grasimine,si sper sa-mi iasa;eu nu voi folosi deloc budinca de vanilie.Sunt la croaziera si vreau sa o tin cat mai strict fara tolerate.

    • Alina, e normal cum faci tu. Si eu faceam la fel, doar ca la un moment dat intervine rutina si monotonia… si vrei si altceva… oricum eu am facut si fara budinca si iese ok, nu chiar asa de fina si gustoasa, dar ok. Si toleratele astea-si au rolul, slabesti mai incet insa mai sigur… si fara problema yo-yo… bafta!🙂 si sa ne zici cum ti-a placut! :*

      • buna dimi! dragele mele va anunt ca am facut si eu pasca fara aluat aseara.Mi-a iesit extraordinara.A mancat toata familia.nu am folosit deloc tolerate ,a iesit bine insa nu prea mi-a crescut sau mai bine zis mi s-a lasat dupa ce am scos-o din cuptor.in rest a fost ok.eu am pus branzica 0.1% si iaur 0.1%indulcitor diamant , esenta de vanilie si 2 oua.Galbenusurile le-am amestecat cu branza iar albusurile intai le-am batut spuma dupa care le-am incorporat in branzica.Am uns o tava cu ulei de parafina ca sa nu se prinda si am pus pasta obtinuta si am dat totul la cuptor.Delicios.

Leave a Reply

