Cheesecake


Una dintre cele mai usoare si delicioase dulciuri light pe care le-am facut, prajitura cu branza se prepara rapid, iar rezultatul este exceptional, fiind adorata si de cei care nu tin dieta.
Pentru 2 portii am folosit:
– 500g quark
– 2 oua
– 1 budinca vanilie
– 1 fiola esenta vanilie
– 100g iaurt cremos
– 2 linguri lapte praf degresat
– 8 linguri indulcitor
Am amestecat toate ingredientele cu mixerul pana am obtinut o pasta cremoasa si omogena, apoi am turnat continutul intr-un vas termoizolant si am copt prajitura cca. 30 minute  la 160°C, pana a prins o culoare aurie, apoi am lasat-o la racit.
Minunata!

18 thoughts on “Cheesecake

  1. Ma bucur ca-ti place! Sincer nu stiu ce sa-ti spun, probabil la ceva market mai mare daca este pe acolo,sau incearca la Penny, Lidl sau Aldi. Eu stau in Germania, aici se gaseste peste tot. Intreaba pe forumul site-ului dietadukan.ro, sigur stie careva. Bafta!

  2. hmm, ciudat, mie mi-a iesit tare, bine am lasat-o o noapte intreaga dupa ce am copt-o si apoi am servit-o. incearca fara lapte lichid data viitoare, sigur va iesi mai bine! si las-o mai mult sa stea dupa ce o coci.

  3. Bianca,multumesc pentru retetă a iesit super bun,o minunate de desert si foarte simplu de pregatit!Ffelicitări pentru site.

  4. Am facut astazi praji, fiind duminica. Mi-a iesit pufoasa, fina, si cu aspect de crema de zahar ars. Eu am folosit o pastaie de vanilie, gasita la produsele reduse si a iesit intr-un mare fel! Toata casa mirosea! Pentru ce sa mai dai bani pe sprayuri de camera cand poti foarte bine sa faci asa ceva??

  5. cu riscul de a parea o intrebare stupida; dar o sa intreb – ce este aia si mai ales cum arata- 1 budinca vanilie/ chocolata?!?!?! nu am facut in viata mea dulciuri, dar vreau sa incep dieta… si nu vreau sa calc starmb cu dulciurile…vreau sa incerc sa-mi fac singura…😀 msi frumos

Leave a Reply

