Tocanita de ciuperci


Azi am avut in meniu curcan la cuptor si nu stiam ce sa gatesc ca si garnitura… Aveam niste ciupercute la borcan si m-am gandit ca o tocanita ar merge bine cu al meu curcan. Asa ca m-am pus pe treaba! In timp ce curcanul sfaraia in cuptor am pregatit delicioasa tocanita light.

Pentru 2 portii am folosit:
– 500g ciuperci de padure la borcan
– 1 iaurt light
– 1 galbenus
– 2 catei de usturoi
– sare, piper, busuioc si curry

Am strecurat ciupercutele si le-am pus intr-o oala pe foc, apoi am adaugat usturoiul pisat si le-am lasat pe foc mic, amestecand mereu. Dupa 5 minute am pregatit un sos din iaurt, galbenus si condimente si l-am turnat peste ciuperci. Am lasat pe foc pana a dat in clocot, apoi am servit tocanita pe langa curcan.
Delicios!

12 thoughts on “Tocanita de ciuperci

  1. Am facut cu champignon ca de-alea aveam si cu putin piept de pui. Imi place cum a iesit si mai mult imi place ca nu ai folosit amidon. Am ales reteta ta in special pentru astaπŸ™‚. O s-o repet cu singuranta pentru ca imi plac ciupercile.Ana Maria

  2. Si eu as prefera sa nu le folosesc, dar sunt foarte multe retete cu ele. Oricum si budinca de la deserturi e tolerat si mi-ar placea sa ma pot limita la atat.P.S.: La tema asta apare o chestie aiurea in partea dreapta care incurca la dat pagina mai jos.Ana Maria

  3. Ciudat, mie nu-mi apare nimic… hmmm… Da, ai dreptate, nu prea putem fara tolerate, mai ales daca vrem sa mai diversificam meniul! Si pana la urma, ajungem sa le folosim pentru ca altfel intervine monotonia in dieta si nu e bine!πŸ™‚

  4. Eu incerc sa-mi gasesc cateva preparate de baza fara tolerate, gen "painica", pateu, deserturi pe care sa stiu ca le pot face si manca fara grija. Iar atunci cand mi-e pofta de ceva mai deosebit sa nu plang ca mi-am mancat toleratele pe ziua respectiva :)). Eu ajung acasa dupa ora 18:00. Daca imi mananc toleratele si seara am pofta de ciocolata de casa, e cam nasol😦

  5. te inteleg perfect! asa as vrea si eu, sa nu folosesc tolerate chiar deloc, daca se poate, sa incerc sa tin dieta cat mai curat posibil, insa intervine monotonia si nici asa nu e ok, pentru ca s-ar putea sa ajung sa abandonez…

Leave a Reply

