Salata de tofu cu ciuperci


Aceasta este varianta mai light a Salatei de Tofu cu Champignons pe care am postat-o mai demult pe blog, si care, am observat, se afla in topul preferintelor celor ce tin dieta Dukan. Diferenta consta in faptul ca am folosit o cantitate mult mai mica de ulei de masline si de suc de lamaie si am renuntat la porumb.

Astfel, pentru 2 portii bune am folosit:
– 200g tofu bio
– 1 conserva ciupercute
– 1 lingurita mustar
– 1 lingurita ulei de masline
– 1 lingurita vin alb
– 1 lingurita suc de lamaie
– sare, piper, basuioc

Am taiat ciupercutele in patru si le-am pus intr-o tigaie incinsa bine, fara ulei si am amestecat des. Intre timp, am facut un sos din ulei, mustar, vin, suc de lamaie si condimente in care am pus tofu taiat cubulete si am amestecat bine, lasand apoi ca tofu sa absoarba sosul.
Peste aprox. 7 minute am turnat si tofu in tigaie si am mai lasat pe foc cca 7 minute amestecand des, ca nu cumva sa mi se arda ciupercile.
Cand tofu a prins o culoare aurie, am luat de pe foc, am pus jumatate de continut pe o farfurie si am servit salata calda alaturi de castravete  proaspat.
Gustos si satios!

2 thoughts on “Salata de tofu cu ciuperci

Leave a Reply

