Saratele


Saratelele sunt snack-ul ideal atunci cand vrem sa rontaim ceva, la un film sau la emisiunea preferata, deoarece se prepara rapid si simplu, ele fiind foarte gustoase dar in acelasi timp foarte light. Pot fi pregatite intr-o cantitate mai mare si se pot consuma de-a lungul a mai multor zile, deoarece nu se altereaza repede.

Pentru 4 portii am folosit:
– 8 linguri faina din tarate de ovaz
– 250g quark
– 2 oua
– 1 lingurita mustar
– sare, piper, busuioc
– mac (poate fi inlocuit cu chimen in atac)

Am facut o pasta din toate ingredientele, cu exceptia macului, pe care am pus-o pe o tava cu hartie de copt si am intins-o bine, apoi am presarat mac peste si am copt-o aprox. 20-25 minute la 220°C. Apoi am lasat la racit si am taiat in forma de saratele.
Se poate servi cu pasta de tomate, crema de branza sau lapte batut.

Pofta buna!

7 thoughts on “Saratele

  1. Foarte bune!Au mers minunat cu un pahar de bloody mary – fara vodka😉 – suc de rosii 'bio' facut de mama (rosii din gradina, fara zahar, fara sare), in care am pus eu sare si piper si un strop de apa minerala…

Leave a Reply

