Fructe de mare in sos alb


In ultimul timp m-am cam saturat de pui, peste si curcan asa ca am zis sa mai diversific putin meniul cu niste fructe de mare. Azi am pregatit un pranz usor cu scoici, creveti si calamar in sos de iaurt cu usturoi, fiind la PP. Bineinteles ca nu au acelsi gust ca si fructele de mare gatite in unt, vin alb si usturoi dar si asa sunt foarte bune.

Pentru 2 portii am folosit:
– 500g fructe de mare congelate
– 2 catei usturoi
– 250g iaurt cremos dietetic
– sare, piper, chilli

Am curatat, spalat si pisat usturoiul, apoi l-am pus la calit intr-o tigaie bine incinsa, insa fara ulei. Apoi am adaugat si fructele de mare congelate peste, am asezonat cu sare si piper si am lasat pe foc pana a scazut apa lasata de acestea.

Am luat de pe foc si am pus fructele pe o farfurie putin adanca, am turnat iaurt peste si am presarat putin chilli. Pofta buna!

2 thoughts on “Fructe de mare in sos alb

  1. Eu am gasit aici fructe de mare congelate cu (destul de mult)surimi. Tocmai ce am mancat! A iesit destul de buna :)Aproape ca am avut senzatia ca mananc paste cu sos alb si fructe de mare (din cauza bucatilor de surimi).

Leave a Reply

