Placinta din carne de curcan


Astazi am gatit un fel de drob din carne tocata de curcan  pe care am gasit-o la oferta la Aldi. Sincer, nu ma asteptam sa iasa atat de bun, mai ales ca e si light, insa gustul si consistenta placintei din carne ma face sa o recomand din toata inima, mai ales celor ce tin dieta Dukan.

Ce am folosit:
– 500g carne tocata de curcan
– 2 oua
– 2 linguri quark
– 2 linguri faina din tarate de ovaz
– 1/2 ceapa rosie
– 2 catei usturoi
– sare de mare, piper colorat si chilli

Cum am procedat:
~ am curatat, spalat si tocat marunt ceapa si usturoiul
~ am amestecat carnea cu restul ingredientelor, inclusiv ceapa si usturoiul pana am obtinut o pasta
~ am pus pasta intr-o forma  de chec termoizolanta cu hartie de copt
~ am copt placinta aprox. 45 minute la 220°C

Pofta buna!

8 thoughts on “Placinta din carne de curcan

Leave a Reply

