Pateu de curcan


Inca o idee numai buna pentru cei ce vor sa mai diversifice meniul: pateu light din ficatei de curcan. Intr-adevar a trebuit sa merg la magazinul cu produse rusesti (destul de departe!) ca sa gasesc ficat de pasare, insa s-a meritat! Am facut un pateu de casa minunat, numai bun sa te lingi pe degete!

Pentru 4 portii am folosit:
– 500g ficatei de curcan
– 2 linguri quark
– 4 linguri iaurt
– 2-3 catei de usturoi
– 1 lingurita sare de mare
– piper

Am fiert ficatul aprox. 10 minute apoi l-am blenduit bine.

Am amestecat apoi cu stabmixerul ficatul blenduit cu iaurt, quark si cu usturoiul pisat si am asezonat cu sare si piper.

Am servit pateul pe turtite din faina de tarate de ovaz. Un deliciu!

7 thoughts on “Pateu de curcan

  1. Am facut astazi cu ficat de pui ca nu aveam de cucan si fara usturoi ca am prostul obicei sa pun prea mult si nu e ok.Grozav a iesit. Oare sta cateva zile la frigider?Ana Maria

  2. Sigur ca da! Eu il am deja de 3 zile in frigider si inca are acelasi gust delicios! Ma bucur tare ca ti-a placut reteta! Ai folosit alte condimente si mirodenii? Sau ai mai adaugat ceva? :*

  3. Doar sare am folosit, nu prea ma pricep la condimente, probabil o sa invat o data cu dieta asta. Din pacate sarea o folosesc mai mult decat trebuie😦. Tot incerc s-o mai reduc dar n-are gust mancarea :((. Intr-o caserola micuta l-am pus si eu, nu stiu cat de ermetica e, oi vedea cat sta si eventual imi cumpar ceva recipiente special pentru pateu, gem de goji si "nutella" ca vreau sa fac si deastea candva :)Pupici si spor la bucatarit!

  4. Poti folosi orice condimente si mirodenii iti plac, in orice cantitate. Eu folosesc de toate la orice: piper de toate culorile, usturoi, chilli, busuioc, oregano, cimbru, marar… chiar si mustar si pasta de tomate folosesc mult. E ok intr-o caserola, sta mult la frigider. Merci, spor am, doar ca timpul nu-mi prea permite… am bebe de 6 luni!🙂

Leave a Reply

