Placinta cu branza dulce


Pentru o placinta mare avem nevoie de:
– 500g branza degresata de vaca (quark)
– 2 oua
– 4 linguri de faina din tarate de ovaz
– 4 linguri de iaurt cremos light
– 4 linguri lapte praf degresat
– 8 linguri indulcitor
– esenta de vanilie
– praf de copt stins cu otet
– 1 praf de sare
– scortisoara

Se amesteca bine cu mixerul toate ingredientele pana se obtine o pasta consistenta, daca e prea tare se adauga putin lapte degresat.

Se pune compozitia intr-un vas termoizolant si se da la cuptor pentru aprox. 30 minute la 180°C.
Se poate servi atat calda cat si rece.
Pofta buna!

4 thoughts on “Placinta cu branza dulce

  1. Buna,poți te rog sa imi spui de unde iti cumperi acea brânză Quark ca eu nu am găsit decât in cutii mici ca iaurtul si este cu fructe,ca un fel de iaurt.Mulumesc mult.

    • Eu o cumpar de la Aldi (Germania), in Romania o gasesti in magazinele mari gen Real sau Kaufland. Bafta!😉

  2. Multumim foarte mult pentru reteta, acum am mancat din placinta facuta cu dragoste dupa reteta ta si am ramas profund impresionata de gustul delicios si de aspectul superb al acesteia, multumesc ca existi si ca ne ajuti pe fiecare dintre noi!!!! :*:*:*:*:*:*:*

    • Si eu iti multumesc pentu cuvintele frumoase si ma bucur enorm ca iti plac si te ajuta retetele mele! Cu mare drag! :*

Leave a Reply

