Prajitura colorata


Am vazut ca Tortul de Weekend a prins foarte bine, asa ca m-am gandit sa variez putin pe tema asta. Si asa mi-a iesit o prajiturica foarte gustoasa si aratoasa.

Dupa cum se observa, prajitura are 3 straturi, asa ca voi detalia pe rand fiecare strat.

1. Blatul:
– 4 linguri faina din tarate de ovaz
– 1 lingurita cacao degresata
– 2 oua
– 2 linguri quark
– 4-5 linguri indulcitor praf
– esenta de rom
– praf de copt stins cu otet
– 1 praf de sare

Se bat albusurile spuma tare apoi se aauga galbenusurile si restul ingredientelor treptat, amestecand mereu cu o lingura de lemn pentru a nu se forma cocoloase.
Compozitia obtinuta de pune intr-o tava cu hartie de copt si se da la cuptor la 180°C pentru aprox. 30 minute.

2. Budinca de capsuni se prepara precum in instructiunile de pe ambalaj si se lasa la racit.

3. Frisca:
– 5 linguri quark degresat
– 4 linguri lapte praf degresat
– 6 linguri indulcitor praf
– esenta de vanilie

Se bate quark-ul cu mixerul la viteza mare 1 minut, apoi se adauga laptele praf si indulcitorul si se amesteca bine pana obtinem o crema consistenta si lucioasa pe care o dam la frigider.

Dupa ce s-a racit, budinca se pune peste blatul rece, iar peste budinca se aseaza frisca, se orneaza cu granule de cafea decofeinizata si se taie in cuburi sau triunghiuri.

Pofta buna!

2 thoughts on “Prajitura colorata

  1. Este o prajitura delicioasa! A iesit bestiala, chiar daca eu am gresit nitel cand am ales tava si blatul mi-a iesit foarte subtire. Merci frumos pentru rasfat, dar mai ales pentru increderea pe care o castig in bucatarie cu fiecare reteta pe care o incerc de la tine.🙂

Leave a Reply

