Choco Cupcakes with Vanilla Pudding filling


Daca tot sunt la moda, na ca am facut si eu, insa dietetice! Da, cupcakes dietetice cu ciocolata si budinca de vanilie! Nu numai ca sunt extrem de aratoase, ci si super delicioase! Nebunie curata, ce mai!

Pentru 24 bucati mini-cupcakes am folosit:
– 8 linguri faina din tarate de ovaz
– 1 plic budinca de cioco
– 3 oua
– 4 linguri lapte praf 1%
– 150ml lapte 0,3%
– 10 linguri indulcitor praf
– 1 lingura cacao degresata
– 1/2 lingurita praf de copt stins cu otet
– 1 fiola esenta de rom
si inca o budinca de vanilie pentru umplutura! (plus 5 linguri indulcitor praf si 350ml lapte 0,3%)


Am batut spuma albusurile, am adaugat indulcitorul, galbenusurile si restul ingredientelor treptat si am mixat la viteza mica pana am obtinut o pasta consistenta, putin lichida,
pe care am pus-o in forme de aluminiu
si le-am copt la 220°C aprox. 10-15 minute,
apoi le-am lasat la racit.
Intre timp am pregatit budinca de vanilie
cu 350ml lapte degresat si 5 linguri indulcitor praf
si am lasat-o la racit.
Am scos prajiturelele din forme
si le-am taiat partea de sus apoi
le-am umplut cu budinca de vanilie racita
si le-am pus capacelele inapoi.

Delicioase!

2 thoughts on “Choco Cupcakes with Vanilla Pudding filling

  1. super bune!!!!! felicitari pentru toate retetele. Le-am facut si eu aseara si au iesit o bunatate,doar ca eu le-am umplut cu budinca de cocos.

Leave a Reply

