Friptura de curcan cu sos de usturoi


O idee geniala pentru un pranz copios si delicios in zilele de PP, friptura de curcan cu sos de usturoi este nu numai foarte gustoasa, insa si foarte consistenta si place si celor ce nu tin dieta.
Pentru 2 portii bune am folosit:
– 2 pulpe intregi de curcan
– 1 lingura ulei de masline extra virgin
– 2 linguri vin alb
– 300g iaurt cremos light
– 3 catei usturoi
– fulgi de chilli
– sare, piper, boia iute
Am pus uleiul la incins intr-o tigaie de teflon, apoi am adaugat pulpele intregi condimentate cu sare, piper si boia si le-am ‘prajit’ bine pe ambele parti, apoi le-am lasat putin la racit.
Intre timp am preparat sosul de usturoi cu iaurt. Am curatat, spalat si pisat usturoiul si l-am adaugat peste iaurt, am pus putina sare de mare si am amestecat bine.
Dupa ce am indepartat pielea, am taiat carnea de pe pulpe marunt, ca in imagine, si am mai pus-o in tigaie, adaugand si vinul si chilli-ul si am calit-o putin.
La sfarsit am asezat carnea pe o farfurie intinsa, am pus cateva linguri de sos de usturoi peste si am presarat fulgi de chilli.
Delicios!

3 thoughts on “Friptura de curcan cu sos de usturoi

  1. Nu trebuie sa fiarba carnea, se ‘prajesc’ bine pulpele in prealabil, apoi se mai caleste carnea taiata marunt in putin vin…

Leave a Reply

