Pizza cu sunca si carnaciori


IMG_7476

Iar mi s-a facut pofta de pizza asa ca am incercat o alta variatiune de pizza dukan: cu sunca si carnat light. Fiind la PL am pus si ceva rosii si ceapa verde, plus putina mozarella light si mi-a iesit o nebunie de pizza dietetica.

Pentru blatul de pizza am folosit:

  • 2 linguri tarate de ovaz macinate fin
  • 1 lingura amdidon de porumb (optional)
  • 1 ou
  • 4 linguri quark
  • 1/4 cubulet drojdie proaspata
  • sare

Topping-ul de pizza a constat in:

  • 2 felii sunca degresata taiate cubulete
  • 2 carnaciori light taiati rondele subtiri
  • 1/2 rosie taiata cubulete
  • 1 ceapa verde taiata rondele
  • 4 baby-mozzarella light rondele
  • 4 linguri pasta de tomate
  • oregano

IMG_7471

Mai intai am amestecat toate ingredientele pentru blat, pana am obtinut o compozitie omogena pe care am turnat-o pe o tava cu hartie de copt si am dat-o la cuptor la 180°C pt. 15 minute.

Am scos apoi aluatul si l-am uns cu pasta de tomate si am aduagat sunca, carnaciorii, rosiile, ceapa si mozzarella si am mai dat la cuptor 15 minute.

IMG_7474

Pofta buna!

IMG_7477

3 thoughts on “Pizza cu sunca si carnaciori

  1. Adevarul este ca de cand am descoperit retetele tale de pizza ,aceasta a devenit mancarea mea preferata.As manca zilnic dar problema e cu taratea pt ca ar insemna sa nu mai mananc si ceva dulce… si asta e cam greu..Oricum mi-e foarte greu sa respect cantitatea si mi se ‘intampla”des sa consum mai mult.De ex.dimineata am mancat cateva mini branzoaice iar acum ma asteapta o pizza delicioasa.Deci… asta e..

Leave a Reply

