Tort Tiramisu


IMG_7606

Cui nu-i place tiramisu…? Eu am ramas fan tiramisu de cand am fost gravida, asa ca a trebuit neaprat sa il dukanesc… Si nu mi-a fost greu deloc! Simplu, rapid si delicios! Un desert minunat!

Blatul:

  • 4 albusuri
  • 2 galbenusuri
  • 4 linguri cu varf tarate de ovaz macinate fin
  • 2 linguri amidon de porumb (poate fi inlocuit cu inca 2 linguri cu varf de tarate macinate bine)
  • 1 lingura cacao
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 praf sare
  • 5 linguri indulcitor praf

Batem albusurile cu praful de sare la viteza maxima pana obtinem o spuma ferma, adaugam indulcitorul treptat si mixam in continuare la viteza mica pana spuma prinde luciu uniform, apoi adaugam galbenususrile si taratea macinata fin, tot treptat, pentru a nu se forma cocoloase, iar la urma, adaugam cacaoa, amidonul si praful de copt, amestecam pana la omogenizare completa si turnam compozitia obtinuta intr-o forma de blat mic (eu am folosit o craticioara de teflon). Coacem blatul la 180°C cca 30 minute sau pana trece testul cu scobitoarea.

Crema

  • 250g quark
  • 5 linguri lapte praf
  • 1 galbenus
  • 4 linguri indulcitor lichid
  • 1 fiola esenta de unt  si vanilie

Amestecam toate ingredientele si le mixam bine pana obtinem o crema consistenta, precum o frisca tare. Dam crema la frigider.

Siropul

  • 1 lingura cu varf cafea solubila
  • 2 fiole esenta de rom
  • 2 linguri indulcitor lichid
  • 5 linguri apa fierbinte

Amestecam toate ingredientele pana obtinem un sirop precum cafeaua.

IMG_7588 IMG_7591 IMG_7592 IMG_7593 IMG_7594

Asamblare tort

  • cand blatul e rece se portioneaza in 2 sau 3 blaturi mai subtiri
  • se ia un blat, se insiropeaza bine si se adauga o treime din crema de branza care se intinde uniform
  • se repeta pasul anterior pana cand tortul e asamblat
  • peste presaram cacao si dam la frigider pentu cel putin 1 ora inainte de servire

Minunat!

IMG_7596

IMG_7613

45 thoughts on “Tort Tiramisu

      • pai cum? n-ai macinat bine taratele? trebuie foarte fin macinate, iar albusul batut cu mixerul in prealabil. o sa pun o reteta de clatite in curand! la mine miroase atat de bine, tocmai am scos churrosii din cuptor!

      • Le-am facut fara tarate dupa o reteta dukan in engleza doar cu lapte praf, oua si apa minerala. Din pacate cred ca nici tigaia nu e cea mai buna😦. Pofta buna la churrosi🙂

      • E teflon dar nu e Tefal sau cine stie ce calitate si se gateste mult de toate in ea.O sa-mi iau pe viitor una micuta buna, doar pentru clatite. Deocamdata mi-am luat linguri de masurat si silicoane si aalte tavi, etc.
        Sunt pe lista mea churrosii, inca n-am apucat sa-i fac🙂
        Pupici

      • vai, sunt dementiali! eu pana acum n-am repetat nici o reteta de dulciuri in mai bine de patru luni de cand tin dieta, si inca am multe altele planuite, insa churros-ii sunt , zic eu, cei mai buni pana acum! o sa postez reteta cand am timp!

      • Am si eu una salvata dar o astept pe a ta :-*. Si eu am ceva chestii pe care vreau sa le experimentez, dar din pacate, sau din fericire, am asa de multe retete salvate in lista de incercat de cred ca si dupa dieta o sa fac tot de-astea :))

      • da, ce dieta faina! deci, nici in vise, nu credeam ca poti slabi asa repede si fain fara sa faci foamea! e perfecta! cate si mai cate retete am planuite, nici eu nu cred ca o sa le fac pe toate! :))

      • Dulciuri mananc toata saptamana =)) dar de-astea mai complicate nu prea am chef sa fac seara in timpul saptamanii. In timpul saptamanii mananc 2-3 linguri de nutella sau o bucatica de cioco de casa, sau grisul cu lapte atunci cand nu apuc sa-mi mananc taratele altfel

  1. nu stiu cu ce te ocupi dar ai niste retete fenomenale…datorita retetei tale de lipie (usor adaptata) am reusit sa mananc si eu paine si sa-mi placa.
    p.s. pozele tale par de top chef🙂

    • iti multumesc pentru cuvintele frumoase si ma bucur ca-ti plac retetele mele! si pozele! hihihi! imi place mult sa gatesc si sa pozez rezultatul! :*

  2. Buna !! Arata delicios !! Felicitari !! Tin Dukan de 6 saptamani si imi fac dulce o data la 2-3 zile, nu pot rezista fara :)) ai putea sa imi zici de unde iau quark ( firma respectiva ) si fiola de unt ?

    • Buna, Anna! Eu iau quark-ul de la Aldi, iar esenta de unt si vanilie de la Real sau Kaufland (Germania). Daca stai in Romania, intreaba fetele de pe DUKANEII (Facebook), iti vor spune ele cu siguranta unde gasesti ce ai nevoie! Bafta!

    • ‘Frisca’ Dukan nu prea merge altfel preparata decat cu lapte praf, quark si indulcitor. Poti renunta la el daca nu ai si sa folosesti esenta de vanilie sau de unt. Bafta!

  3. Pingback: Tiramisu Dukan | O viata de om... intre cer si pamant

  4. Draga Bianca,
    A ieșit exact ca în poze… As avea o întrebare spune-mi te rog și mie unde ai găsit fructe goji??? Eu peste tot m-am uitat după aceste fructe și nu am găsit nicăieri. Spor la bucatarit… La cât mai multe rețete și kg date jos. Pup

    • Draga Ildi,
      Ma bucur mult ca ti-a iesit Tiramisu si ca iti place. Eu am gasit goji la magazinul cu specific asiatic. S-ar putea sa gasesti si in plafare sau magazine cu specific naturist. Bafta! :*

    • 3 linguri/zi lapte praf, 1lingura/zi amidon, deci in doua zile il poti manca singura, sau intr-o zi daca-l imparti cu cineva. din cate stiu eu, nu avem voie lapte praf in atac… doar incepand cu croaziera.

  5. Buna, am facut si eu aseara acest tort si a iesit o nebunie, numai ca nu am avut Quark si am inlocuit cu branza 0.2 % Lacteea.
    Am fost foarte multumita de rezultat, o sa-l mai fac. Mersi de reteta.
    Apropos, tu la ce etapa ai ajuns in dieta?

  6. Alta reteta suuuper!!!! A iesit ceva..incredibil de bun! N-am facut atata mancare ever!:)) M-ai “initiat”in tainele cooking-ului:)) Multumesc! Ai cel mai tare blog cu retete dukan!

    • Julie, ma bucur enorm ca iti plac retetele mele si iti multumesc din suflet pentru aprecieri si incredere! Te pup! :*

Leave a Reply

