Thai Chicken Curry


IMG_7583

Mda, am avut pofta de ceva picant dulce, asa ca am ales aceasta varianta de pui cu sos curry pe care am preluat-o de la o fosta colega tailandeza de la cursul de germana. Delicos, light, iute si dulce in acelasi timp, pieptul de pui gatit in stil asiatic se afla printre retetele mele preferate, deoarece se pregateste rapid si simplu, iar gustul si consistenta nu lasa de dorit.

Asadar pentru 2 portii am folosit:

  • 400g piept de pui taiat fasii
  • 1 rosie
  • 1 ceapa verde
  • 1 lingurita curry
  • 1 lingurita amidon
  • 1 lingurita mustar
  • 1/2 lingurita chilli
  • 1 galbenus
  • 1 ceasca cu lapte
  • 2 linguri quark
  • sos de soia
  • sare, piper
  • 1 lingurita indulcitor lichid

Mai intai am pregatit toate alimentele: am spalat puiul (nu a mai trebuit sa-l tai fasii pentru ca l-am cumparat gata taiat), am spalat, curatat si taiat legumele cubulete (rosia) si rondele (ceapa), apoi am preparat sosul de curry intr-un castronel (galbenusul, quark-ul, laptele, amidonul, mustarul, sos de soia, curry, chilli si indulcitorul) amestecand bine toate ingredientele pana am obtinut un sos galbui consistent.

IMG_7569IMG_7570

Am pus puiul la calit intr-o tigaie de teflon incinsa bine. Cand puiul a devenit auriu pe ambele parti, l-am stropit bine cu sos de soia, apoi l-am asezonat cu sare de mare, piper si chilli si l-am mai lasat putin pe foc. Am adaugat legumele taiate peste pui si am amestecat mereu pentru a nu se arde. La sfarsit am adaugat in tigaie si sosul preparat anterior, amestecand incontinuu, pana acesta s-a ingrosat.

IMG_7572

Eu am ales ca si garnitura la puiul asiatic un fel de ‘paste’ din faina de radacina de Canna din Vietnam, pe care le-am gasit la magazinul asiatic. N-au niciun gust, insa le-am asezonat cu sos de soia si chilli.

A iesit o bunatate de mancare asiatica!

IMG_7576

2 thoughts on “Thai Chicken Curry

Leave a Reply

