‘Spaghetti Carbonara’ a la Dukan


img_7762

Nu-i asa ca va lipsesc pastele? Si mie! Tocmai de aceea am incercat sa fac un fel de spaghetti carbonara cu shirataki noodles. Nu sunt ca si cele originale, insa au iesit destul de bune.

Pentru 2 portii am folosit:

  • 50g shirataki noodles
  • 50g telemea degresata (feta sau orice branza tare)
  • 50g sunca degresata
  • 1 galbenus
  • 3 catei usturoi
  • 200ml iaurt cremos light
  • 5 linguri lapte degresat
  • 1 lingurita mustar fara zahar
  • sare, piper alb, busuioc

IMG_7753

Mai intai am pus shirataki noodles la inmuiat in apa fierbinte.

Am pus sunca cubulete la prajit intr-o tigaie incinsa fara ulei si am amestecat mereu ca sa nu se arda. Am facut un sos din lapte, galbenus, iaurt, usturoi pisat, mustar, sare, piper si busuioc pe car l-am turnat peste sunca in tigaie, am pus si branza sfaramata cu furculita peste si am amestecat bine pana compozitia a prins o consistenta de sos gros.

IMG_7759

Cand shirataki noodles s-au inmuiat si umflat in apa, se scurg si se pun peste sosul preparat anterior si se amesteca bine.

 

Si gata spaghetti carbonara de dieta! Enjoy!

IMG_7761

8 thoughts on “‘Spaghetti Carbonara’ a la Dukan

    • eu iau de la aldi, germania. in ro nu stiu unde se gaseste. intreaba fetele pe Dukaneii de pe fb, sigur stiu ele.🙂

  1. hey Bianca, văd că și tu stai în Thüringen. De la ce Aldi iei tu brânză telemea sau de genu? Eu, în Erfurt, nu am găsit mare lucru la Aldi. Frischkäse, Quark și cam atât😦

    • Eu stau in Baden-Württemberg. Trebuie sa gasesti la ceva marketuri. Sincer nu stiu unde exact, normal cam peste tot trebuie sa fie gama light… Sper sa gasesti. Bafta!

  2. Eu dinou😋.Crezi ca ar merge Harzer Käse amestecata putin cu Kerniger Frischkäse in loc de Fetakäse? Merci frumos:)

Leave a Reply

