Surimi Sticks


PicMonkey Collage 7

Mi-am luat si eu de la Asia Shop niste chestii pentru dieta printre care si Surimi (ceva imitatie de creveti cica se vor a fi), sa constat cu stupoare ca sunt plini de zahar si au un gust cam aiurea, sincera sa fiu. Insa dat fiind faptul ca sunt recomandati in aceasta dieta, am zis hai sa le fac ceva sa pot sa-i mananc… si i-am dat prin condimente care mai de care si i-am copt la putere maxima pana s-au uscat putin si au devenit ca niste snacks-uri… cu gust de creveti…

Pentru 2 portii am folosit:

  • un pachetel de Surimi (12 bucati)
  • boia, usturoi, chilli

Am taiat pe lung fiecare baton de surimi in cate 4 fasii, am pus toate cele 48 de fasii subtiri pe hartie de copt intr-o tava, i-am condimentat bine cu boia, fulgi de usturoi si chilli si i-am copt cca 10 minute la 240°C.

Doar asa i-am putut manca! :))

8 thoughts on “Surimi Sticks

  1. Se pot manca cu sos de soia si wasabi, eu le-am vazut pe amandoua in mega, amesteci fff putin wasabi in sosul de soia..sper sa-ti placa.

  2. Nu stiu daca ai gasit wasabi intre timp insa gasesti oriunde se comercializeaza si sushi. In Ro avem pana si la Carrefour, la Real, etc., sigur ai si acolo.

Leave a Reply

