Muffins cu ciocolata si frisca


IMG_8028

Va propun o reteta de muffins simple, insa delicioase!

Pentru 16 muffins am folosit:

  • 4 oua
  • 4 linguri de faina din tarate de ovaz
  • 2 linguri amidon (optional)
  • 1 lingura cacao degresata
  • 6 linguri indulcitor praf
  • 1/2 lingurita praf de copt

Pentru topping:

  • 200g quark
  • 6 linguri lapte praf 1%
  • 4 linguri indulcitor lichid
  • 1 lingura cacao
  • esenta de rom

PicMonkey Collage 10

Mai intai am batut albusurile spuma si am adaugat indulcitorul praf treptat, mixand mereu la treapta cea mai joasa de viteza. Cand spuma a devenit sticloasa, am adaugat galbenusurile, apoi tot treptat faina de tarate si amidon si am mixat pana la omogenizare completa. La sfarsit am adaugat si praful de copt. Am pus 1/2 din compozitia rezultata in forme de muffins, iar in restul compozitiei am amestecat cacaoa si am proceat la fel ca si cu muffins-urile albe. Le-am copt cca. 15 minute la 180°C, apoi le-am lasat la racit.

Intre timp, am pregatit topping-ul mixand quark-ul cu laptele praf si indulcitorul pana am obtinut o frisca ferma pe care am lasat-o la frigider aprox. 1 ora.

IMG_7986

Cand muffins-urile s-au racit, adaugam frisca doar pe cele cu cacao cu ajutorul unei pungi careia i-am facut o gaurica intr-un colt.

In restul de frisca incorporam cacaoa si amestecam bine dupa care punem topping-ul de cacao peste muffins-urile albe.

Si astfel obtinem 2 feluri de muffins delicioase pe care le lasam putin la frigider. Eu le-am decorat cu bomboane de cafea.

Pofta buna!

IMG_8023

14 thoughts on “Muffins cu ciocolata si frisca

  1. Bună Bianca…
    Foarte bune mi-au ieșit… Zilnic intru sa vad ce ai postat nou… Ești o bucătăreasă desăvârșită…

    • Buna, Ildi! Ma bucur tare ca-ti plac retetele mele si ca iti ies. Multumesc pentru cuvintele frumoase! Te pup!🙂

  2. Daniela, eu incep sa cred ca tu nu prea citesti retetele inainte sa pui intrebari… am precizat in reteta cate bucati mi-au iesit: 16!

  3. Pingback: Pavlova cu ciocolata si frisca | Dukaniada

Leave a Reply

