Supa de conopida


IMG_8208

O supica usoara, cu un gust delicat, ideala pentru un pranz de PL.

Ingrediente pentru 4 portii:

  • 1/4 conopida
  • 2-3 morcovi
  • 1 ceapa rosie mica
  • 1 cana bulion
  • 1 lingurita rasa sare
  • piper negru

Mod de preparare:

PicMonkey Collage01

  • curatam, spalam si tocam ceapa marunt, iar morcovul rondele, conopida o rupem in buchetele mici
  • punem ceapa tocata la calit intr-o cratita cu 1 lingurita ulei de masline
  • cand ceapa devine transparenta, adaugam rondelele de morcov si mai calim putin
  • punem si conopida si acoperim legumele cu apa
  • lasam la fiert aprox. 30 minute sau pana legumele sunt fierte
  • adaugam sarea si bulionul si mai lasam aprox. 3 minute pe foc
  • servim cu piper negru si/sau ardei iute

Pofta buna!

4 thoughts on “Supa de conopida

  1. Scumpa mea, niste retete de dulciurele ? Incerc sa tin dieta fara prea multe tolerate, dar nu am idei, si nu ma bazez pe experimentele altora. Ceva bunutz se poate, curand ?๐Ÿ˜€ Te pup dulce ! Cum merge cu kg alea incapatanate ?

    • Cam la ce dulciurele de gandesti, Adelina? O sa postez in curand Churros, insa nu am prea avut timp in ultima perioada… Asa incet se duc ele…๐Ÿ™‚

  2. Nu stiu scumpa, as fi vrut ceva fara tolerate, am incercat checul fara amidon, cacao, lapte praf, dar pur si simplu nu e la fel๐Ÿ˜ฆ ideea este ca de vreo saptamana am tinut dieta fara tolerate si in sfarsit scap incetisor de ultimele kg, nu as vrea sa ma inec ca tiganul la mal si sa stagnez nu stiu cat timp din cauza ca mananc lapte praf sau mai stiu eu ce. Ma descurc totusi cu o reteta de painici pe care le tai transversal si le dau prin indulcitor, sunt bune-bune๐Ÿ˜› Am sa fac astazi niste bezele, poate imi satisfac vesnica pofta de dulce…pentru ritmul asta mai incet de slabire, incearca sa iti gatesti cate un kilo-kick max o data pe saptamana, la unele persoane merge foarte bine si mai accelereaza putin treaba๐Ÿ™‚ te pup !

    • incearca deserul la pahar cu dulceata de goji si amestec de quark cu iaurt, fara lapte praf, e f. bun si nu ar tolerate.๐Ÿ™‚ eu cand stagnez, renunt la cina si ma deblochez.๐Ÿ™‚

Leave a Reply

