Prajitura cu branza si goji


IMG_8283

De curand am primit o solicitare pentru ceva deserturi fara tolerate, lucru la care ma gandeam si eu de ceva timp, avand in vedere faptul ca procesul de slabire s-a incetinit in ultima vreme, asa ca am reusit sa fac o prajitura fara tolerate la care am inbinat tot felul de arome, rezultatul fiind super!

Pentru blat:

  • 4 albusuri
  • 2 galbenusuri
  • 4 linguri faina din tarate de ovaz
  • 5 linguri indulcitor praf
  • 5 linguri iaurt cremos light
  • 1 lingurita praf de copt

Pentru crema:

  • 250g quark
  • 2 galbenusuri
  • 1 pumn goji
  • 1 lingura scortisoara
  • 1 pastaie vanilie (doar miezul)
  • esenta de portocale
  • 5 linguri indulcitor lichid

Mod de preparare

PicMonkey Collage001

Blat:

  • batem albusurile spuma cu indulcitorul
  • adaugam galbenusurile si faina si omogenizam
  • punem si iaurtul si praful de copt si amestecam bine
  • turnam 1/2 din compozitie intr-o tava tapetata cu hartie de copt
  • coacem la 180°C cca 10-15 minute pana coca devine putin aurie

Crema:

  • amestecam toate ingredientele pentru crema pana la omogenizare completa

Asamblare:

  • scoatem tava cu blatul copt din cuptor si punem crema de branza peste
  • nivelam amestecul de branza si turnam si coca ramasa necoapta peste
  • coacem tot la 180°C aprox. 15 minute, pana prajitura devine rumena la suprafata
  • o lasam la racit iar apoi o taiem dupa preferinte
  • putem pudra cu indulcitor praf sau lapte praf (tolerat) si goji

Pofta buna!

IMG_8269

12 thoughts on “Prajitura cu branza si goji

  1. Wow, arata minunat ! Ma duc la bucatarie s-o incerc😀 Multumesc frumooos pt reteta >:D< Apropo, am facut desertul cu gem de goji si da, pai …nu mai puteam sa ma opresc :))

    • Ma bucur ca ti-a placut desertul cu goji, Adelina! Sper sa-ti placa si prajitura cu branza la fel de mult! Spor si pofta!😉

  2. Bianca draga am devenit fanul tău numărul unu, iar cu salata de boeuf m-ai dat pe spate. Prăjitura e încă în cuptor… Revin mai târziu cu verdictul. Te pup🙂

  3. Bianca, reteta asta este totala….i-am dat pe spate pe toti…cind o scot de la cuptor este uit-o nu e. Felicitari! Am facut-o si refacut-o de N ori. Bravoo..

    • Esther, ma bucur mult ca va place prajitura! E si fara tolerate, deci cu atat mai bine! Iti mltumesc pentru aprecieri! :*

  4. Merci de raspunsul prompt! Felicitari pt retete esti foarte inventiva, cred ca toata ziua stai in bucatarie si inventezi retete:D Eu sunt azi la prima zi de croaziera si abia astept sa fac clatitele tale cu nutela:D

    • Olivia, iti multumesc pentru aprecieri. Sincera sa fiu, in ultimul timp tot mai rar gatesc, tocmai din lipsa de timp… Sunt mereu cu piticul meu de 10 luni care e tot mai activ pe zi ce trece… Insa tot mai gatesc eu ceva dukan, altfel nu merge cu dieta asta… mai ales ca de mai bine de jumatate de an o tin… Sper sa-ti placa clatitutele!🙂

Leave a Reply

