Churros


PicMonkey Collage04

Este a doua incercare a mea de Churros de cand am inceput dieta Dukan, insa tot nu mi-au iesit cum as fi vrut, probabil datorita cantitatii de lapte folosita, si anume dubla decat cea din reteta originala gasita pe site-ul dietei. Oricum gustul este super, asa ca va recomand sa-i incercati.

Ingrediente:

  • 1 cana si jumatate lapte degresat
  • 4 linguri faina din tarate de ovaz
  • 2 linguri amidon/2 linguri tarate de grau
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita scortisoara
  • 4 linguri indulcitor lichid
  • 3 linguri lapte praf (optional)
  • esenta vanilie (optional)

Mod de preparare:

  • intr-o craticioara amestecam toate ingredientele uscate
  • adaugam indulcitorul si laptele putin cate putin amestecand mereu
  • lasam coca obtinuta deoparte sa se umfle taratea
  • punem coca la foc mic si amestecam mereu pana aluatul prinde consistenta de mamaliga si se desprinde de pe peretii cratitei
  • lasam ‘mamaliga’ la racit
  • cand este rece, punem continutul intr-o punga careia ii facem o gaurica intr-un colt
  • spritam continutul pe o tava tapetata cu hartie de copt
  • coacem la 180Β°C cca 10-15 min pana churosii devin aurii
  • se pot consuma calzi sau reci

Enjoy!

IMG_8379

6 thoughts on “Churros

  1. Buna,poΘ›i te rog sa imi spui de unde iti cumperi toate ingredientele,quark,indulcitot,ovaz,tot ce e nevoie pentru aceasta dieta.Quark-ul ce este de fapt?

    • Eu imi cumpar cam tot ce-mi trebuie de la Aldi si Rewe (Germania). Quark-ul e o pasta din branza de vaca degresata. Daca stai in Romania, s-ar putea sa o gasesti in magazinele mari gen Real sau Kaufland. Tarate de ovaz de la plafare.πŸ™‚

Leave a Reply

