Salata de boeuf


IMG_8282

Salata de boeuf nu lipseste de pe masa de sarbatoare a niciunui roman, asa ca m-am gandit sa o dukanesc daca tot ne apropiem cu pasi repezi de Pasti. Chiar daca lipsesc cartofii, mazarea, iar maioneza e dietetica (fara ulei) tot am reusit sa-i redau un gust cat se poate de apropiat de cel al salatei traditionale.

Pentru 2 portii am folosit:

  • 2 morcovi
  • 1 pastarnac
  • 1/2 telina
  • 3 castraveciori murati
  • 1/2 piept de pui

Pentru maioneza:

  • 4 linguri quark
  • 2 linguri iaurt cremos light
  • 1 lingurita mustar fara zahar
  • 1 galbenus crud
  • sare, piper

Mod de preparare:

  • curatam, spalam si fierbem legumele si pieptul de pui intr-o supa aprox. 30 minute pana sunt moi
  • le scoatem din supa si le lasam la racit
  • pregatim dressing-ul amestecand bine toata ingredientele pentru maioneza
  • cand legumele si carnea sunt reci le tocam cubulete cat mai mici posibil
  • amestecam legumele si carnea cu maioneza
  • servim cu turte si legume proaspete

Pofta buna!

PicMonkey Collage03

21 thoughts on “Salata de boeuf

  1. Draga mea, sunt un fan înrăit al salatei de boeuf, una din mâncărurile mele preferate. Azi am pregătit-o după rețeta ta. Super delicioasa. Încă odată mi-ai demonstrat ca ești o bucătăreasă de nota 10+. Tot asa pe mai departe.🙂

  2. Maine in sfarsit imi incepe “runda” de PL, abia astept sa “bobinez” o salata boeuf, arata minunat ! Cum merge dieta, curg kilogramele ?😀 Te pup !

  3. 28 ? Sa fii suuuuper mandra de tine, meriti din plin ! Felicitari din tot sufletul ! Eu, inca 1,2 kg pana la target…sa vedem cat imi iese…acum ca vin 4 zile de legume…poate dupa…

    • da, insa mai am vreo 15 pana la target… si merge tot mai greu, dar asa incet se duc ele. wow, ce fain, mai putin si teci in consolidre! super! bafta!🙂

  4. Multumesc mult scumpa, dar mi-e groaznic de frica de consolidare…in croaziera e atat de usor…stii ca ai voie aia, aia si atat. Legat de consolidare, sunt atat de confuza…si nu ma simt destul de disciplinata incat sa fiu sigura ca ma voi putea controla…mi-e frica de mine insami😦
    Eee, cred ca este foarte motivational cand vezi ca iti raman hainutele mari si centimetrul e mai strans, trebuie sa fii mandra de tine si sa mergi inainte, greul (perioada de acomodare cu dieta) a trecut, acum deja cred ca e o obisnuinta, trebuie doar sa o mentii. Capul sus si hai sa le ardem pe kilograme ! Te pup !

  5. Salata aceasta prea imi face cu ochiul .Cred ca-i delicioasa.Spune-mi ,te rog,cu ce s-ar putea inlocui branza aceasta quark.Vad ca se foloseste mai pe la toate retetele iar la noi ,eu una, n-am vazut.Te rog mult sa-mi raspunzi.

    • Poti folosi orice crema de branza degresata, cu pana la 2% grasime. Se gaseste in amrketurile mari gen real si kaufland. Daca nu, poti folosi branza dulce de vaca pe care o bati cu mixerul cu putin iaurt si asa obtii o crema de branza foarte cremoasa si consistenta, exact ca si quark-ul. Bafta!

  6. Multumesc din suflet,draga Bianca.M-ai salvat.Nu ai idee cat ma incurajeaza retetele tale sa merg mai departe,eu fiind la inceput.Abia acum imi dau seama ca se poate manca chiar bine si cat se poate de gustos urmand aceasta dieta.iti doresc tot binele.

  7. Chiar n-am crezut ca va iesi asa o bunatate!E bunaaaa!Oare de ce o faceam inainte cu atata ulei?Clar ca pe viitor(si dupa ce termin cu dieta)numai asa o voi face.Multumesc Bianca.Te pup!

  8. Mie nu mi iese maioneza asa cum arata in poza ta…nu are consistenta. Cea din poza ta arata ca o maioneza adevarata…

  9. Sidonia, imposibil sa nu iasa maioneza daca folosesti exact aceleasi ingrediente ca mine. Foarte important e quark-ul, daca nu e de calitate si cremos nu-ti va iesi. Bafta!

  10. Pingback: Masa de Revelion | Dukaniada

Leave a Reply

