Pizza prosciutto e funghi


PicMonkey Collage06

Pizza prosciutto e funghi e preferata mea de cand ma stiu, asa ca a trebuit neaparat sa o dukanesc. Nu mi-a fost greu deloc, avand in vedere ca ingredientele principale ca sunca, ciuperci si mozzarella se pot consuma si in dieta dukan la PL bineinteles.

Pentru blat:

  • 2 linguri tarate de ovaz macinate fin
  • 2 linguri quark
  • 1 ou
  • 1/4 cublet drojdie proaspata
  • sare

Pentru topping:

  • 3 felii subtiri sunca degresata
  • 3 ciuperci champignon
  • 5 felii subtiri de mozzarella
  • 1/2 cescuta pasta de tomate
  • oregano

Amestecam bine ingredientele pentru blat, iar compozitia obtinuta o intindem bine pe o tava tapetata cu hartie de copt si o coacem la 180°C aprox. 7 minute.

Intre timp ne ocupam de topping: spalam ciupercile si le scoatem coditele, apoi le taiem fasii subtiri, iar sunca si mozzarella in functie de preferinte, fasii, cubulete sau rondele.

Scoatem blatul din cuptor si il ungem bine cu pasta de tomate peste care presaram oregano, adaugam sunca, ciupercile si la sfarsit mozarella si mai dam la cuptor aprox 12 minute, pana mozzarella s-a topit, iar ciupercile s-au inchis la culoare.

Servim pizza calda. Pofta buna!

PicMonkey Collage05

15 thoughts on “Pizza prosciutto e funghi

  1. Acum ma duc ! Chiar ma gandeam daca ai pus ceva bunutz azi, si cand am vazuuut…sunt si la PL, perfect, s-au aliniat planetele pentru mine :)) Revin si iti zic cum a iesit, desi am mai facut una zilele trecute si nu mai puteam sa ma opresc😀

  2. buna.unde ati gasit voi mozzarela si br top[ita light? eu in afara de miez de lapte, am gasit doar vestitele “creme” laceea, delaco…etc

    • tocmai am raspuns cuiva care intreba acelasi lucru, eu cumpar de la aldi, din germania, insa am inteles ca fetele din ro au gasit la lidl. bafta!

  3. Pingback: Pizza salami e funghi | Dukaniada

Leave a Reply

