Praline asortate


PicMonkey Collage07

E oficial, e de departe desertul meu preferat, si nu doar al meu, ci si al sotului meu, care nu tine dieta! Delicioase, light si rapid de pregatit, putem cere mai mult de atat? Sunt perfecte asa ca vi le recomand din tot sufletul!

Pentru aprox. 12 praline sunt necesare:

  • 250g lapte praf (in jur de 12 linguri, deci pt. 4 zile de croaziera)
  • 4 linguri cacao
  • 5 linguri indulcitor lichid
  • 1 ceasca lapte degresat
  • 1 fiola esenta de rom
  • 1 fiola esenta de vanilie si unt

Mod de preparare:

PicMonkey Collage (2)

Intr-un bol amestecam bine laptele praf cu indulcitorul, cu laptele lichid si cu esenta de vanilie si unt pana obtinem o compozitie omogena si consistenta, chiar daca este moale. Acoperim bolul cu folie si-l dam la frigider pana compozitia prinde consistenta dorita. Eu l-am lasat peste noapte.

Scoatem bolul din frigider si cu ajutorul unei linguri luam din compozitie gramajoare si le dam prin lapte praf, apoi formam bilute de marimea unei bomboane raffaello. Formam aproximativ 7-8 bucati, dupa care procedam la fel cu restul compozitiei, insa folosim cacao pentru exterior (precum in imaginea de mai sus).

Peste cacaoa ramasa, adaugam cateva linguri de lapte praf, putin indulcitor, esenta de rom si 1-2 linguri de lapte si amestecam bine, dam la frigider pt. cateva ore, apoi formam bilute ca si cele de mai sus.

Si astfel obtinem trei feluri de praline de ciocolata dietetica, extrem de gustoase si aratoase.

Enjoy!

PicMonkey Collage (3)

23 thoughts on “Praline asortate

    • of, of… imi pare rau, dar ce sa fac cu reteta? hai ca o sa mai postez si fara tolerate sa nu fiu rea!πŸ˜‰

  1. Eiiii, glumesc ! Cum intru in consolidare, le execut ! Am gasit si eu o reteta usoara de tot de bombonele de ciocolata alba si neagra, dar imi trebuie o forma de silicon de inimioare, pentru efect. Si parca nu le-as incerca acum, desi ma tenteaza tare de tot :)) oricum, iti multumesc super mult pt ca ai grija de mine, esti cea mai scumpa !

  2. De ce la laptele praf ai adaugat pentru 4 zile de croaziera?Scuza-ma sunt la inceput si nu stiu multe lucruri?Multumesc.

  3. Am vazut ca la multe din retete tsle folosesti lapte praf,nu se poate inlocui cumva?Nu gasesc doar pe net si acolo platesc transportul dublu asa ca nu se merita:(

    • la multe nu se poate inlocui, insa sunt si cateva la care merge si fara sau cu budinca de vanilie, cum e frisca… la tortul tiramisu, spre exemplu…πŸ˜‰

  4. Pingback: Masa de Revelion | Dukaniada

Leave a Reply

