Chicken Nuggets


IMG_8387

O reteta rapida, simpla, gustoasa si light, pieptul de pui pane la cuptor merge foarte bine la un pranz de PP. Eu l-am servit alaturi de kefir.

Pentru 2 portii am folosit:

  • 400g piept de pui fasii
  • 2 oua
  • 2 linguri tarate ovaz
  • sare, piper

Punem fasiile de carne pe o tava tapetata cu hartie de copt, le asezonam cu sare si piper, presaram taratea peste si turnam ouale batute bine cu furculita peste. Coacem totul la 220°C aprox. 30 minute, pana carnea prinde o tenta aurie.

Servim cald cu lapte batut sau kefir light.

Pofta buna!

PicMonkey Collage08

14 thoughts on “Chicken Nuggets

  1. Bianca draga mea chiar cautam pe forum o reteta ce sa fac cu pieptul de pui pe care il scosesem din congelator. Nu stiu daca functioneaza telepatia dar in timp ce cautam dupa retete am primit email de la tine cu reteta.Se afla la cuptor:-)🙂 . multumesc.Si da-mi voie sa imi impart o bucurie mare cu tine,de ieri sunt oficial cetatean german .🙂🙂🙂 te pup

    • Oh! Wow, super! Cum de? Povesteste-mi mai mult! Uite, tocami am postat si un desert numai bun pentru tine, sa sarbatoresti bucuria! Si fara tolerate, daca e la moda! :*

  2. De mult mi-am dorit sa devin cetatean german si anul trecut in noiembrie am depus cererea pt cetatenie,iar ieri mi-am primit certificatul de incetatenire si buletinul am fost super happy…ieri toata ziua i-am facut capul calendar la sotu cu Ich bin Deutsch🙂🙂🙂 Azi mai fac odata reteta de praji cu branza si goji.mi-a placut la nebunie:-)🙂🙂

    • super, din cate stiu eu tre sa ai 8 ani de locuit in germania ca s-o primesti, sau sa fii casatorita cu cetatean german… tu in care categorie intri? ma bucur mult ca ti-a placut praji! incearca si ultimul desert postat, cel cu jeleu, e bestial! :*

  3. Eu fac parte aproape din amandoua categoriile.Traiesc in germania de 7 ani si sunt casatorita cu un cetatean german nascut in ro. care e veteran aici🙂🙂🙂🙂🙂 tu esti de mult timp aici ??? Au fost fff bune chicken nuggets am mai facut langa un sos de usturoi cu iaurt.

    • Oh, fain asa! Eu sunt aici cu sotul de 3 ani si jumatate, iar de 8 luni suntem 3. Lukas, baietelul nostru s-a nascut aici. Ma bucur mult ca ti-au placut nuggets-urile! :* Eu n-am mai apucat sa fac sos de usturoi… cateodata de-abia apuc sa pap, nu ma lasa timpul sa fac tot ce-mi propun!😦

  4. Cred ca este frumos sa fi mamă…. Sa va trăiască băiețelul, sa fie sănătos. Mie îmi place foarte mult Germania și îmi place sa trăiesc aici. Poate vreodată ne vom întâlni sa împărtășim păreri despre această minunată dietă. Eu mai am 6 kg și mi-am ajuns Targetul propus. Îți doresc mult succes și răbdare în războiul cu kilogramele. Pup

    • Da, e cel mai frumos pe lume sa fii mama… multumesc! Ar fi frumos sa ne intalnim. Unde anume in Germania stai? Eu langa Reutlingen, nu departe de Stuttgart. Eu mai am vreo 15kg bune pana la target, am dat jos 27 in mai bine de 5 luni. :*

  5. Bravo… Felicitări cum ii vorba aia…. Dă-i înainte cu tupeu🙂 Nu locuiesc departe tare de tine. Locuiesc în Ulm și lucrez ca vânzătoare la MediaMarkt. Pup

Leave a Reply

