Grieß Pudding cu jeleu de zmeura


IMG_8413

Nu e nici gris  si nici budinca, e defapt un desert rapid, insa extrem de aromat din tarate de ovaz fierte in lapte degresat, cu putina scortisoara. Am optat pentru denumirea asta deoarece mi-a adus aminte de budinca de gris pe care o mancam cu placere cand eram copil. Mama mi-o servea mereu cu miere sau cu dulceateturi, fie de macese, fie de capsuni… Asa ca am decorat si eu cu jeleu de zmeura atat pentru gustul sau intens cat si pentru aspectul deosebit. Si ca totul sa fie perfect, desertul nu are niciun tolerat, daca tot se cere in ultima perioada!😉

Pentru budinca:

  • 2 linguri tarate de ovaz macinate
  • 1 ceasca plina cu lapte degresat
  • 2 linguri indulcitor lichid
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1 pastaie de vanilie (doar miezul)

Pentru jeleu eu am folosit praf de jeleu din comert pe care l-am preparat nu cu 2 cani de apa cum se precizeaza pe ambalaj, ci cu o ceasca pentru a-i reda atat o intensitate cat si consistenta mai accentuate.

Mai intai am pus taratele intr-o craticioara pe foc mic si am adaugat laptele, putin cate putin, amestecand mereu pentru a nu se forma cocoloase, pana compozitia s-a ingrosat. Am turnat budinca intr-un paharel clatit in prealabil cu apa rece si am lasat-o la racit aprox. 2 ore.

Intre timp am pregatit jeleul. Am amestecat praful cu indulcitor si am turnat apa peste, amestecand mereu pe foc mic pana compozitia e devenit clara. Am turnat-o apoi intr-o cana si am lasat-o la racit aprox. 2 ore.

Dupa 2 ore, am da budinca si jeleul la frigider pentru inca 1 ora, apoi le-am scos usor pe o farfurie si le-am suprapus in straturi.

A fost delicios! Si sotului meu i-a placut enorm.

Enjoy!

PicMonkey Collage09

Leave a Reply

