Pizza Salami cu ou


IMG_8435

Foarte gustoasa si satioasa, light si foarte repede pe masa, pizza cu salam light poate constitui un pranz copios de PP.

Blat:

  • 2 linguri tarate de ovaz macinate
  • 2 linguri quark
  • 1 ou
  • sare

Topping:

  • 50g salami light felii subtiri
  • 2 linguri/4felii branza topita light
  • 1 ou
  • oregano

Mod de preparare:

  • amestecam toate ingredientele pentru blat si punem compozitia pe o tava tapetata cu hartie de copt
  • coacem la 220°C cca 5 minute
  • scoatem aluatul din cuptor si punem peste branza, oregano, salamul si oul crud in mijloc
  • coacem totul inca vreo 10 minute la 220°C
  • servim pizza calda

E extrem de delicioasa! Pofta buna!

PicMonkey Collage10

8 thoughts on “Pizza Salami cu ou

  1. Buna! Am observat ca de fiecare data cand prepari pizza folosesti partea de jos a formei de blat de tot. La cuptor folosesti si partea detasabila a formei? Si daca nu o folosesti, nu curge din compozitie in cuptor? Multumesc

    • Nu, nu o folosesc. Nu e asa lichid aluatul incat sa curga, si nici nu e asa de mult incat sa dea pe langa. E exact cat forma de gros. Eu folosesc forma pentru ca mi-e mai usor, nu trebuie sa folosesc hartie de copt si iese perfect rotund si mai crocant.😉

  2. Am facut in seara asta pizza pentru PP si a fost FENOMENALA!!!! Mi-am pus sunca de curcan, 2 oua de prepelita, 1 cub branza topita light, ketchup fara zahar si ceapa verde.
    Am fost portie dubla pentru ca a servit si sotul meu (bine, pentru el am facut cu toppinguri combinate) si vreau sa-ti spun ca i-a placut si lui foarte mult!
    De-abia astept sa repet maine, cu toppinguri PL.
    Multumesc mult pentru reteta!

Leave a Reply

