Ciorba de burta falsa


IMG_1067

N-am mai fost in Romania de 2 ani, iar pofta de ciorba de burta m-a chinuit mult, dar daca nu am gasit burta, a trebuit sa improvizez. Este vorba de o ciorbica de ciupercute champignon, usor de preparat, delicioasa si repede pe masa.

Pentru 2 portii am folosit:

  • 1 conserva cu ciuperci champignon
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 1 gogosar murat fara zahar
  • 2 catei usturoi
  • 2 galbenusuri crude
  • 150g quark
  • 2 linguri otet
  • 1 lingura ulei de masline
  • sare, piper alb

Mod de preparare:

  • curatam, spalam si tocam marunt legumele, apoi le calim in uleiul de masline intr-o cratita
  • cand si-au chimbat culoarea le acoperim cu apa, punem capaul pe oala si lasam la fiert
  • intr-un bol amestecam quark-ul cu galbenusurile, otetul, sarea si piperul
  • cand legumele sunt fierte (peste aprox. 30 minute) adaugam sosul in supa si amestecam bine
  • mai lasam inca 3 minute la fiert, apoi servim cu ardei iute

Pofta buna!

8 thoughts on “Ciorba de burta falsa

  1. Eu nu stiu cine a inventat ideea asta cu uleiul de masline in Croaziera PV (cu ii spui tu PL,majoritatea ii spun Poteine-Vegetale, oricum nu asta conteaza) dar sigur nu a citit cartea lui DUKAN ,astfel ar fi citit foarte clar ca in dieta Dukan NU SE FOLOSESTE NICI UN FEL DE ULEI (sigurul care este admis este uleiul de parafina si acesta doar la anumite retete si anumite conditi).DECI nu mai folositi ulei,daca nu imi dati dreptate va rog sa-mi spuneti si mie in carte unde scrie ca se poate folosi uleiul de masline chiar si o lingura sau unde a spus Pierre Dukan asa ceva.Asa sunt o gramada de inventii pe net care nu au nici o treaba cu dieta Ducan .Apropo daca nu ma insel am mai gasit la tine si o reteta pentru croaziera unde ai spus ca ai folosit ca ingredient carne de vita+porc.Carnea de porc nu este admisa deloc numai sunca de porc degresata este admisa ATAT.Daca tinem dieta asta dupa ureche nu o sa creeze decat probleme in loc sa slabim ne ingrasam.

    • Ioan, de curand Dr. Dukan a introdus uleiul de masline ca fiind aliment permis, insa doar o lingurita pe zi, poti citi pe site-ul dukandiet.com, acolo vei gasi si faptul ca avem voie carne de porc atat timp cat nu e cu grasime, cum e muschiuletul sau sunca degresata. Daca nu te-ai convins, da o fuga la postarea mea 30kg/6luni si vei vedea rezultatele mele cu tot cu carne de porc si ulei de masline! Bafta!πŸ˜‰

  2. Si eu am consumat ulei de masline si carne de porc(fara grasime),ba chiar si mici-(amestec din carne vita si porc) din cand in cand si tot am slabit 5kg intr-o luna,iar sotul meu 7 kg.Merci,Bianca pt retete,am incercat multe de la tine.Pupici

    • Ma bucur, Emilia, ca-ti plac retetele mele. Si da, e ok si carnea de porc slaba si uleiul de masline, atat timp cat sunt consumate in cantitatile permise.πŸ™‚ Si oricum puiul din comert e foarte gras si plin de hormoni. Eu consum foare rar… Prefer pestele si curcanul.πŸ™‚

Leave a Reply

