Turtite cu usturoi


turte

Fie le consumam pe post de paine, sau pur si simplu ca un snack, turtele se prepara rapid si sunt foarte gustoase si satioase, astamparand foamea sau pofta de paine.

Pentru 13 bucati am folosit:

  • 4 linguri tarate de ovaz macinate
  • 4 linguri quark
  • 2 oua
  • 1/4 cubulet drojdie
  • sare, usturoi praf

Amestecam toate ingredientele pana la omogenizare completa si lasam compozitia apox.30 minute pentru ca taratele sa se hidrateze. Cu ajutorului unei linguri punem compozitia pe o tava tapetata cu hartie de copt si formam turtite cat mai rotunde. Le coacem la 220°C aprox. 20 minute, pana se rumenesc.

Eu le-am servit cu crema de branza cu verdeata si icre negre.

Pofta buna!

turte1

16 thoughts on “Turtite cu usturoi

  1. Bianca, azi ai fost “on fire” ! Abia astept sa incerc retetele. Am facut salata boeuf, a iesit o minunatie, chiar m-am pacalit ca e treaba “reala” ! Avem voie icre ? Am si eu unele de stiuca, si tare m-as infige in ele…

    • depinde cum sunt preparate, mai bine spus cu ce, daca au ulei sau zahar nu, ale mele nu au nimic, sunt raw…😉

  2. Mie mi-au ieșit mai puține… Probabil le-am făcut mai mari. Pe lângă am făcut salată de vinete și cu roșii… Delicioase. Pup și încă odată felicitări pentru tot ceea ce faci!!!!

  3. Am facut si eu turitele, dar am pus branza cu 0,2% grasime in loc de quark pt ca nu imi place gustul.Au iesit minunate numai ca sunt un pic diferite de ale tale. Ale mele au crescut ca niste gogosi si sunt goale pe interior.Oricum super gustoae. Eu tin de 3 saptamani si am slabit 3 kg. Nu stiu de ce??? Bine vin dupa o dieta echilibrata, de aproximativ 1 an si jumatate mananc sanatos si slabit 14 kg. Am 1,56 si 51 de kg la momentul acesta, vreau sa ajung la 48 si am crezut ca Dukan-ul o sa ma ajute mai mult, dar merge destul de greu. Probabil pentru ca origanismul meu e deja obisunuit cu mancarea dietetica.Spor la slabit!pupici

    • Ma bucur ca ti-au placut turtitele! E normal sa mearga greu deoarece tu ai o greutate normala in raport cu inaltimea, si nu mai ai mult pana la target, pe care o sa-l ajungi daca te ti serios de treaba… si la mine merge din ce in ce mai greu, eu am renuntat la cina ca sa nu mai stagnez… oricum e normal, corpul e obisnuit si na… dar asa incet ne atingem noi targetul…😉

  4. Nu mi-au iesit.Nu au crescut deloc si nici nu s-au rumenit asa frumos cum arata ale tale.Oricum sunt bune la gust dar voiam alt aspect.oare trebuia sa pun mai multa drojdie?Cubuletul tau de drojdie era de 50sau mai mic?Sa stiu pe viitor unde sa ma corectez.Te pup.

    • Eu le cumpar gata macinate. Le poti macina cu rasnita de cafea, cu un blender sau robot de bucatarie…😉

  5. Bunutz! Am folosit aceleasi ingrediente, fara drojdie insa..si fara sa mai fac forme..turnat direct..a iesit…foccacia..am servit cu icre, ca si tine..yammy!!!!

  6. Pingback: Ardei copti cu usturoi | Dukaniada

Leave a Reply

