Tort cu ciocolata si portocale


tort de budinca2

Pare complicat, insa e pe cat se poate de simplu; defapt e un tort rapid cu budinca de ciocolata si esenta de portocale. E insa foarte delicios, asa ca il recomand!

Ingrediente blat:

  • 1 budinca ciocolata
  • 4 oua
  • 250g quark
  • 1 cana lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 fiola esenta de vanilie si unt
  • 5 linguri indulcitor lichid

Ingrediente crema:

  • 1 budinca frisca
  • 5 linguri indulcitor lichid
  • 400ml lapte degresat
  • esenta de portocale
  • 1 pastaie vanilie (doar miezul)

Ingrediente glazura:

  • 1 budinca ciocolata
  • 5 linguri indulcitor lichid
  • 300ml lapte
  • esenta de rom

tort de budinca

Mod de preparare blat:

  • amestecam quark-ul cu indulcitorul, galbenusurile, budinca si laptele pana la omogenizare completa
  • separat batem albusurile spuma tare
  • peste compozitia de quark, turnam spuma de albusuri si amestecam pana la omogenizare
  • turnam compozitia putin lichida intr-o forma de tort si coacem blatul la 180°C cca 30 minute sau pana trece testul cu scobitoarea

Mod preparare crema:

  • preparam budinca cu 400ml lapte si 5 linguri indulcitor, adaugam miezul de vanilie si esenta de portocale si o lasam la racit

Mod preparare glazura:

  • preparam budinca de ciocolata cu 300ml lapte, 5 linguri de indulcitor, adaugam esenta de rom si o lasam la racit

Asamblare tort:

  • cand blatul s-a racit, il taiem in doua blaturi mai subtiri si le umplem cu crema alba
  • peste adaugam budinca de ciocolata si nivelam
  • decoram cu felii de portocala subtiri
  • dam la frigider pentru 30 minute inainte de servire

Delicios!

tort de budinca1

29 thoughts on “Tort cu ciocolata si portocale

  1. te urmaresc de ceva vreme si esti foarte tare.cred ca telul tau in momentul de fata este”ce mai inventez la dukan”.Am insa o curiozitate : daca terminam Dukanul si revenim la un regim de viata alimentara avut anterior patim ceva? Altfel, inseamna ca daca toata viata ar trebui sa urmez restrictiile stiute: nu cartofi prajiti, nu shaorma , nu dulciurile traditionale ,deducem ca orice alt regim pe care l-ar tine cineva nu ar mai avea efectul yo-yo.

    • asa spune dukan… cred ca are dreptate… inca n-am experimentat, sunt doar la croaziera… dar dupa stabilizare poti consuma orice… din cate stiu eu… in liita bunului simt

  2. Tot eu.am aflat ce este feniculul (Rusine mie,după 40 de ani) dar unde îl găsesc,nu se știe. Cred ca dacă merg in piața se vor uita toți ciudat pe mine. Multumesc oricum tare mult. Sa știi ca sunt in continuare cu ochii pe retetele tale minune.

    • Super, ma bucur! Da-i un google search si la poze o sa vezi despre ce e vorba cu feniculul asta… imi pare cunoscut, insa nu stiu exact de unde…😉 merci de aprecieri! :*

  3. Am facut astazi acest tort si e foarte bun doar ca,nu inteleg,de ce sunt usor amarui cremele(crema si glazura).Sa fie de la indulcitor?Eu folosesc stevia rebaudiana.In crema am pus si putina branzica.te pup

    • da, de la indulcitor. stevia nu e indicata in preparate gatite. incearca xylitol-ul, e foarte bun si sanatos!😉

    • pui, eu folosesc indulcitorul clio pudra. vezi ca scrie pe el ca este rezistent la coacere si … inca ceva .Adica da rezultate in indulcire. Eu inainte foloseam indulcitorul stevie… dar nu e bun pentru coacere.Nu rezista , chiar imi facusem o prajitura chesekake si a iesit o mare balareala de omleta aproximativ dulce .

  4. am incercat aseara sa fac ,numai ca nu mi-aiesit blatul….la mijloc nu era copt….si l am lasat destul la cumpor la 180.in schimb s a umflat ff tare..la suprafata era crocant dar in interior varza.sa fie oare de la praful de copt sau ca am pus mai multa branzica.am copt intr-un vas de iena.sa fie si asta un motiv?

  5. super delicios, cam in cate zile crezi ca il putem manca??? L-as manca pe tot intr-o singura zi. Mie mi-a crescut blatul mult dar apoi s-a lasat. Sa fie oare din cauza faptului ca am inlocuit quark-ul cu branza 0,2%, nu suport gustul quark-ului. oricum rezultatul final a fost foarte gustos.Multumesc pentru retetele minunate pe care ni le oferi. Astept retete de pizza, am incercat ceva dar nu e ceea ce caut. :*

    • 3 budinci, deci 6 zile daca il mananci singura… dar il poti imparti. e normal sa iasa umed la interior blatul, datorita branzei…😉

Leave a Reply

