-30kg/6luni


-30kg/6luni

6 luni de dieta dukan: -30kg, -25cm in talie, -6 masuri la haine…

21 thoughts on “-30kg/6luni

  1. Felicitari! Ai avut multa vointa si cred ca esti tare fericita acum. Iti admir talentul culinar si mai ales salivez cand citesc ce bunatati faci. Ce as vrea eu sa te intreb, ai tinut strict dieta sau ai mai calcat si stramb? Si eu tin Dukan dar mai gust din cand in cand, ba din mancarica copilului ba imi face pofta sotul cu cate ceva. Gust si apoi revin la dieta.

    • La inceput, atacul l-am tinut doar cu mezeluri light pe pui sau curcan sau peste afumat… 10 zile. Apoi vreo doua luni, cat se poate de curat, chiar daca am intrerupt dieta de doua ori, prima data datorita constipatiei, apoi pt. ca mi-a fost pofta de fast-food, am reluat de 2 ori atacul, curat, apoi croaziera curata vreo 2 luni, apoi am inceput sa mananc duminica supa cu foarte putini taitei, sa mai gust din papica bebelului ca si tine, sau cate o gura de covrig de la sot… insa eu nu mananc de cina… am observat ca merge mai bine, daca nu renunt la cina stagnez…😉

  2. buna bianca,,felicitari eu sunt la inceput de frum,,faza atac de astazi,ma poti ajuta cu ceva rete pt faza asta mersi

  3. Felicitari Bianca!!! Nu renunta! E foarte greu sa dai jos ceea ce ai acumulat fara sa-ti dai seama.Cred ca sotul tau e mandru de tine. Si tu de asemenea.

  4. Buna,Felicitări pentru reușita ta!!!Eu țin Dukan de 7 zile,sunt in perioada de atac.La mine marea problema sunt dulciurile si când am găsit retetele tale,nu mi- a venit sa cred.Par așa gustoase încât nu imi vine sa cred ca sunt permise si apoi am văzut si rezultatele tale si iar m- am minunat cum poți sa ai rezultate așa spectaculoase si sa mananci si dulciuri așa bune.Asa ca întrebarea mea este de câte ori as putea mânca ceva din bunatatile tale dulci,pe săptămâna?Tu cum ai făcut?Imi doresc din tot sufletul sa am si eu așa rezultate ca ale tale.

  5. Salut, am citit ca ai tinut atacul de 2 ori, ma gandesc sa il mai tin si eu inca odata. ma intreb daca in tura a doua de atac slabesti la fel de rapid ca si in prima? eu sunt in croaziera de o luna si jumatate si tot ce gatesc o fac cu retetele de pe blogul tau, altfel nici nu stiu cum as fi reusit sa tin aceasta dieta, iti multumesc ca impartasesti si altora retetele acestea🙂

    • Nu sa ai aceleasi rezultate ca in primul atac,pt. ca deja corpul tau e obisnuit cu dieta, dar oricum vei da jos mai bine decat in croaziera. Ma bucur ca-ti plac retetele mele! Bafta!

Leave a Reply

