Paine cu iaurt


pita dukan

Nu i-am dus dorul painii, nefiind eu o mare consumatoare de produse de panificatie nici inainte de dieta, asa ca nu am dukanit pana acum o paine, insa de ceva timp ma tot gandeam sa fac una pentru icre, creme de branza si altele… Asa ca va prezint painica mea dukanita cu iaurt, o bunatate!

Am folosit:

  • 6 linguri tarate de ovaz macinate
  • 4 albusuri
  • 2 galbenusuri
  • 150ml iaurt cremos light
  • 1/4 cubulet drojdie proaspata
  • sare

Cum am procedat:

  • am batut albusurile cu un praf de sare spuma
  • am adaugat galbenusurile, taratea si drojdia pe rand mixand mereu la cea mai mica treapta de viteza
  • la sf. am adaugat si iaurtul si am amestecat pana la omogenizare completa
  • am turnat compozitia intr-o tava termoizolanta tapetata cu hartie de copt
  • am copt painica la 160°C cca 45 minute, pana s-a rumenit bine

Si gata painea mea dukan!

IMG_8681

8 thoughts on “Paine cu iaurt

  1. buna , am incercat si eu painica este foarte buna … sunt la etapa de croaziera si am o intrebare am voie sa mananc aceasta painica pe toata intr-o singura zi de exemplu ? contine 6 linguri de tarate de ovaz si in regim scrie ca am voie 2 linguri pe zi ..
    multumesc mult si felicitari pt mancarica

    • din pacate nu😦 asa cum ai spus si tu avem voie doar 2 linguri de tarate de ovaz pe zi… deci in 3 zile o poti consuma… insa iti poti face o portie mai mica, cu 4 linguri de tarate si sa mentii cantitatea celorlalte ingrediente, ca sa o poti consuma in 2 zile…😉 multumesc mult pentru aprecieri! bafta!

  2. Painica mea preferata🙂 e la cuptor deja ! Eu am facut-o pentru 2 zile, deci am “ajustat” portiile. Foarte buna si atat de simplu de facut! Multumesc mult!

Leave a Reply

