Mic dejun proteic


IMG_8748

M-am gandit sa introduc o noua categorie pe blog, si anume, ce am mancat azi… sa va prezint niste idei culinare dietetice, care insa nu necesita prea multa pregateala.

Azi, fiind la PP, am recurs la un mic-dejun proteic, rapid, light si satios:

  • 1 conserva sprot afumat
  • crutoane din 2 felii de paine cu iaurt (reteta pe care am postat-o acum cateva zile)
  • 75g feta light
  • 2 oua fierte

Si ca sa nu existe probleme cu digestia dupa o asa masa copioasa, am baut inainte o cana cu ceai verde si negru.πŸ˜‰

8 thoughts on “Mic dejun proteic

    • eu am mancat aprox. 80% din acest platou cu proteine si nici acum nu mai mi-e foame, insa am mai mancat niste peste ca sa nu-mi dea foamea tarcoale mai pe seara… in rest mult ceai verde, negru, diuretic, de musetel, apa… doar sete…πŸ˜‰

  1. Feta,se poate manca in croaziera ,tare as manca si eu,dar pe site nu am gasit mimic scris,la discutii,era cineva care vorbea dar nu am reusit sa deschid pagina.feta care am vazut o eu are grasime8%,e mai buna pt consolidare,

    • ai voie 30g branza cu 7% grasime pe zi ca si tolerat… eu am mancat si cu 9% si a fost ok, dar nu am exagerat…πŸ˜‰

Leave a Reply

