Ardei umpluti


ardei

Nu cred ca mai e nevoie de vreo descriere, ardeii umpluti sunt buni si atat.

Pentru 3 bucati am folosit:

  • 3 ardei grasi
  • 250g carne tocata amestec vita porc
  • 1 ou
  • 1 lingura tarate de ovaz macinate
  • 1 lingura quark degresat
  • 1 ceapa mica
  • 2 catei usturoi
  • sare, piper
  • 3 oua de prepelita/cascaval ras light

Mod de preparare:

  • spalam si curatam ardeii de interior
  • curatam, spalam si tocam marunt ceapa si usturoiul
  • amestecam bine toate ingredientele pana obtinem o pasta consistenta
  • umplem ardeii, ii punem intr-un vas termoizolant in care turnam o cana de apa
  • dam la cuptor la 200°C pentru aprox. 35-40 minute
  • scoatem ardeii si ii acoperim cu oua crude sau cascaval ras light
  • dam la cuptor pt. inca 5-7 minute pana se coc ouale
  • servim ardeii fierbinti cu iaurt light

Pofta buna!

ardei umpluti

5 thoughts on “Ardei umpluti

      • hallooooooo. suntem la romanica. eeee nu-i corect .nici io n-as mai fi grasa daca as trai afara ( cred??) .aici totul e cu eeeee-uri .

      • pai eu de cand am venit aici m-am ingrasat, bine n-am fost niciodata slaba, insa de cand in Germania am depus in nestire! :((

      • iti multumesc pentru sinceritate.Eu iti marturisesc ca am inceput Dukan in 3 martie si dupa 3 saptamani l-am lasat si cum spuneam am tinut regimul german (clinica max plankt) doua saptamani. Am dat jos 8 kg intre 3 martie si 8 aprilie 2013 .Acum mananc produse indicate in regimul Dukan si ” nazdravaniile” tale. In regimul Dukan imi spunea ca voi ajunge la greutatea asta cam pe la 15 iunie. Apoi consolidarea dura pana in noiembrie. MAAA LEEESI. Si daca incepi dupa si manaci le pui la loc. Asa in orice regim daca mananci a prost pui la loc .Daca ai restrictii dpdv grasimi si dulciuri e clar ca nu te ingrasi cu orice fel de regim .In regimul Dukan se folosesc foarte multe “tolerate ” cu valori ale carbohidratilor ASTRONIMICE. Apoi , daca cineva ma poate convinge ca a bea o cola zero e mai putin periculos si sanatate si greutate decat a manca un mar , promit sa tin Dukan toata viata. Biencutza, totul tine de atitudine zic eu si de muuuuulte eeeeeuri de care iti vorbeam .

Leave a Reply

