Hamburger Patties


hampatty

 

Mi-a fost dor de un hamburger a la McDonald’s asa ca a trebut sa dukanesc niste patties. Zis si facut! Au iesit atat de buna, incat mi-a parut rau ca nu am facut mai multe! :)) Au avut exact gustul acela specific de fast-food…😉

Pentru 8 patties am folosit:

  • 250g carne tocata (amestec vita-porc)
  • 1 ou
  • 1 ceapa mica
  • 1 felie paine dukan inmuiata in apa/lapte sau 1 lingura de tarate inmuiate in iaurt
  • 2 linguri iaurt
  • 1 lingura quark
  • 2 catei usturoi
  • sare, piper, chilli

Cum am procedat:

  • am curatat, spalat si tocat marunt ceapa si usturoiul
  • am amestecat toate ingredientele pana am obtinut o pasta omogena
  • am pus compozitia pe o tava cu hartie de copt cu ajutorul unei linguri si am format patties rotunde
  • am copt patties-urile la 200°C cca 20 minute pana s-au rumenit putin

Apoi am facut hamburgeri cu niste chifle rapide la microunde. Au fost super buni!

hampatty1

 

15 thoughts on “Hamburger Patties

  1. eu am facut doar cu carne de vita, fara branza iaurt sau quark, carne,usturoi,ceapa,condimente, ou si tarate.Au iesit dementiale!!! Multumim pentru toate retetele minunate.

  2. Sunt fooooarte buuune! Mi-au iesit si mie, bestiale! Le-am pus pe o lipie dukan cu maioneza dukan, varza, castraveti murati si ketchup cu indulcitor. A iesit un fel de shaorma-hamburger :))

Leave a Reply

