Pizza proteica


PicMonkey Collage004

Cand sunt la PP recurg foare des la pizza, mai ales atunci cand nu am timp sa-mi gatesc alte chestii mai sofisticate, iar de data asta am facut o pizza cu salam de curcan, sunca degresata, ou si cascaval ras light. A iesit super!

Ingrediente blat pt. 2 portii sau 2 zile de croaziera:

  • 4 linguri tarate de ovaz macinate
  • 1 ou
  • 4 linguri quark light
  • 2 linguri iaurt light
  • sare

Ingrediente topping:

  • 150g salam de curcan
  • 75g sunca degresata
  • 1 ou
  • 50g cascaval ras light
  • oregano, chilli

Mod de preparare:

  • amestecam bine toate ingredientele pt. blat si intindem compozitia pe o tava cu hartie de copt
  • coacem blatul la 200°C cca 7 minute, nu trebuie sa se rumeneasca
  • scoatem blatul si punem topping-ul: sunca, salamul, oul in mijloc si presaram oregano si chilli
  • mai coacem pizza inca vreo 10 minute la 180°C

S-aveti pofta!

20 thoughts on “Pizza proteica

    • de cand am inceput dieta (o luna si jumatate) tot caut produse degresate si gasesc destul de greu,dar mai caut. mc oricum pentru raspuns.

      • si mie mi-a fost foarte greu la inceput pana am gasit tot ce necesit, insa acum e super, m-am obisnuit cu dieta si mi se pare super. sper sa gasesti si tu cat mai repede de toate, bafta!😉

  1. am facut-o a iesit super buna. Mi a spus sormea k ea nu mananca asa ceva nu si-a imaginat un blat facut din tarate si cand am scos din cuptor tava era sa nu mai mananc eu. Deci este super buna reteta merita incercata

Leave a Reply

