Scoici in sos tomat cu vermicelli


IMG_8881

Sincer nu stiu in ce categorie ar trebui inclusa reteta asta, scoicile in sos tomat au iz spaniol, iar vermicelli (din soia, daca tofu e permis, sigur sunt si astia!)) sunt asiatici… deci ramane la latitudinea voastra…

Ingrediente 2 portii:

  • 250g scoici la conserva, borcan sau congelate
  • 1 rosie
  • 1 ardei gras
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 200ml bulion/sos de rosii/pasta de tomate fara zahar
  • sare, piper, chilli

Mod de preparare:

  • taiem legumele cubulete si le calim in putina apa
  • adaugam scoicile si le calim cu legumele
  • la sf. adaugam sosul de tomate si condimentele si mai lasam putin pe foc
  • servim cu vermicelli sau shirataki noodles

Pofta buna!

4 thoughts on “Scoici in sos tomat cu vermicelli

  1. vermicelli nu sunt permisi..deloc. ciudat..tot din soia sunt facuti..mi-am achizitionat 2 pungi, insa inainte de a-i gati am zis sa ma mai documentez, si..stupoare..i-am cumparat degeaba. nici in consolidare nu sunt permisi…

    • Julie, am mentionat in reteta, atat timp cat tofu, faina si alte produse din soia sunt permise, nu vad de ce ar fi interzise vermicelli… hmm, probabil pt. a cumpara shirataki konjak de pe dukan.com… oricum, eu nu ma poticnesc la asemenea nimicuri… dar, na, fiec. cum doreste…πŸ˜‰

  2. Sunt vermicelli si din orez,eu nu vad cum soya poate fi introdusa intr-o dieta,pentru ca soya este unul din produsele modificate genetic si practic cam 99,9% din tot ce poate fi pe piata si care include soya este modificat genetic,mi se pare amuzant sa va cramponati de o dieta acida care schimba metabolismul ,facuta pe baza de produse modificate genetic,zau,e ilar.Mai mult,conservele metalice care contin rosii,sos tomat,bulioane sau absolut orice conserva metalica care contine rosii procesate este toxica,rosiile continand o substanta care ataca gelul protector existent pe peretii interiori ai conservei.

    • Dukan e dieta de slabit, nu e sanatoasa deloc, nici cola 0 nu e mai buna si mukte altele… Pt. sanatatea ta si a altora recomand raw vegan.πŸ˜‰

Leave a Reply

