Rulouri de curan cu tocanita de ciuperci


PicMonkey Collage006

Pentru 4 rulouri sunt necesare:

  • 4 bucati file piept de curcan cat mai subtiri
  • 200g ciupercute de padure sau orice alte ciuperci proaspete, congelate sau la conserva
  • 1 galbenus
  • 2 linguri crema de branza light
  • 2 catei usturoi
  • sare, piper

Mai intai curatam ciupercutele si le spalam bine sa nu ramana nisip prin ele, apoi le scurgem de excesul de apa si le tocam marunt. Le punem la calit intr-o tigaie cu usturoiul tocat marunt, iar cand s-a evaporat toata apa lasata adaugam galbenusul amestecat cu branza. Stingem focul si lasam umplutura pentru rulouri la racit.

Cand amestecul de ciuperci s-a racit, cu ajutorul unei linguri punem din compozitie pe file-urile de curcan si rulam cu grija, apoi le fixam cu scobitori si le dam la cuptor pentru aprox. 30 minute la 200°C, pana se rumenesc bine.

Ingrediente pentru tocana rapida de ciuperci:

  • 500g ciuperci
  • 1 cana lapte degresat
  • 1 lingurita amidon
  • sare, piper alb, usturoi praf
  • 1/2 ceasca vin alb (optional)

Eu am folosit ciuperci de padure congelate asa ca nu le-am mai curatat, spalat si tocat. Am pus ciupercile intr-o tigaie pe foc si le-am lasat pana s-a evaporat toata apa apoi am adaugat vinul. Intre timp, am facut un sos din lapte, amidon, sare, piper si usturoi pe care l-am adaugat peste ciuperci si am amestecat pana s-a ingrosat compozitia.

Si gata mancarica mea!

Iar n-am mai apucat sa fac poze, am fost intr-o continua fuga zilele astea, insa data viitoare promit sa va expun si pasii pe care i-am urmat!

Pofta buna!

Leave a Reply

