Inghetata de iaurt cu dulceata de rubarba


PicMonkey Collage019

De cand am dscoperit rubarba, tot nascocesc eu fel de fel de retete la care sa o folosesc in zilele de PL. Si daca tot a venit caldura intr-un final mi s-a facut pofta de inghetata… de cand ma stiu inghetata e desertul meu, iar acum la dieta imi lipseste mult cea italieneasca… o bunatate! Dar nici cea dietetica nu e mai prejos.

Ingrediente:

  • 500ml iaurt cremos 0,1%
  • 1 ceasca dulceata de rubarba (reteta postata acum cateva zile)
  • 2 linguri indulcitor lichid
  • 1 pastaie de vanilie, doar miezul

Mod de preparare:

  • amestecam iaurtul cu indulcitorul si miezul de vanilie
  • punem amestecul intr-o caserola si o dam la congelator pt. cateva ore
  • cand iaurtul a inghetat formam bile cu ajutorul unei linguri pt. inghetata
  • punem cateva lingurite de dulceta peste ele si servim

Delicios si racoritor!🙂

Leave a Reply

