Pulpe de pui in crusta de mirodenii la cuptor


PicMonkey Collage024

O idee de preparare a pulpelor de pui numai buna cand suntem pe fuga sau n-avem chef de gatit. Merg foarte bine la PP, dar si la PL, daca sunt acompaniate de o mancare de legume sau o salata proaspata.

Am folosit:

  • 3 pulpe de pui intregi
  • sare de mare
  • piper colorat
  • fulgi de usturoi
  • chilli
  • cimbru
  • busuioc 
  • 3 linguri suc de lime

Am preparat asa:

  • am pus pulpele intr-o tava speciala cu gratar, pentru a se scurge grasimea in exces
  • le-am intepat cu o scobitoare ici-colo
  • le-am stropit cu suc de lime si presarat cu mirodenii
  • le-am copt la 240°C cca 25 minute, pana s-au rumenit bine

Inainte de servire, le-am curatat de pielita.

Pofta buna!

PicMonkey Collage025

2 thoughts on “Pulpe de pui in crusta de mirodenii la cuptor

Leave a Reply

