Chiftelute de pui


PicMonkey Collage031

Crocante la exterior si fragede la interior, cu un gust puternic de usturoi, chiftelutele de pui pot constitui atat o masa principala daca sunt acompaniate de o garnitura de legume, cat si un snack satios intre mese.

Pentru aprox. 25 bucati am folosit:

  • 500g piept de pui dezosat
  • 1 ou
  • 1 lingura faina de soia (se poate inlocui cu 2 linguri tarate de ovaz macinate fin)
  • 3 catei usturoi
  • sare, piper, cimbru

Cum am procedat:

  • am spalat carnea si am taiat-o cubulete pe care le-am pus in robotul de bucatarie
  • am adaugat restul ingredientelor si am blenduit bine pana am obtinut o pasta omogena
  • am format bilute de marimea unui raffaello
  • le-am copt la 200°C cca 30 minute pana s-au rumenit frumos

Fiind la PP, le-am servit cu un sos iute de hrean si iaurt.

Pofta buna!

4 thoughts on “Chiftelute de pui

Leave a Reply

